Skip to main content
Hallo ik heb een vraag betreffende mijn mb verbruik.

Sinds vorige week gebeurde het dat de telefoon tussen de 200 en 300 mb op een dag verbruikte terwijl ik de telefoon amber gebruikt heb, vind dat een beetje raar heb geen gekke dingen erop staan alles staat ingesteld zodat hij alleen download als hij wifi heeft dus ra ra hoe kan dat. Vandaag geeft watchdog weer aan dat er tussen 200 en 300 mb is gedownload echter zie ik dat op mijn simyo nog niet terug.Heb hiervoor 4 jaar lang bij Vodafone gezeten nooit problemen mee gehad ben ook zeer tevreden over het bereik van jullie vele malen beter dan bij Vodafone alleen dat hoge mb verbruik dat zint me niet dus graag zou ik daar een correct antwoord op ontvangen.



Met vriendelijke groet,



Judith.
Hoi Judith26,



Welkom op ons forum:)



Ik ben direct even je aansluiting in gedoken. Ik zie het verbruik waar jij het over hebt alleen niet terug. Je bent in al die maanden nog nooit over je bundel van 500 MB heen gegaan.:D

Het kan inderdaad dat je telefoon 200/300 MB gedownload heeft, waarschijnlijk is dit dan via wifi gebeurd. In ieder geval niet via het netwerk van Simyo.;)

Hierdoor zie jij dit verbruik ook niet terug op Mijn Simyo.



Weet je zeker dat 3G Watchdog niet al je verbruik op een hoop gooit?



Ik merk ook aan je bericht dat je ook niet goed weet waar dit verbruik dan door zou komen. Dat is soms ook moeilijk in te schatten.

Kun je eens Onavo Count downloaden(via wifi)? Via die app kun je duidelijk zien wat er in jouw telefoon voor dit verbruik zorgt.



Ook kun je ons topic over data verbruik eens doornemen, zo krijg je meer inzicht in je verbruik:D

Ben je al wat wijzer?

Reageer