Skip to main content

Sinds 3 oktober zie ik geen updates mbt het data verbruik in de app. Dit is wel eens eerder voorgekomen, toen was het een server issue.

Hoi @G_W_J,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!

Wat gek dat je verbruik niet bijgewerkt wordt. Ik heb dit doorgezet naar de juiste afdeling. 

De waarschuwingssms’jes worden nog wel in real-time verstuurd. Hou deze dus goed in de gaten.

Groetjes,
Ashley

@Ashley ik heb precies hetzelfde probleem. Laatste update op 3 oktober (tijd 01:46). Ik denk dus dat dit probleem groter is en bij meer klanten speelt... ? Kan je het voor mij ook laten uitzoeken?

Hier ook even in de app gekeken, hier wordt er na 3 oktober ook geen verbruik meer geregistreerd.

Hi @HvM & @StijnK,

Bedankt voor jullie  bericht.

Het is inmiddels een bekend probleem en wordt intern onderzocht. Bedankt voor het melden! 😊

Groetjes,
Ashley

Ik zie dat er nu staat dat het verbruik bijgewerkt is op 15 oktober (vandaag), het probleem lijkt opgelost. 👍🏻

Het verbruik wat ik zie is wel aan de lage kant. Zou het kunnen dat de telling vanaf vandaag verder loopt?

Hoi @G_W_J,

Bedankt voor je reactie.

Fijn om te horen dat het is bijgewerkt. Mocht het zo zijn dat je meer data hebt verbruikt dan je terugziet wordt dit nog bijgewerkt. 

Hou nog steeds goed de waarschuwingssms’jes in de gaten aangezien deze nog wel in real-time verstuurd worden.

Groetjes,
Ashley

Reageer