Skip to main content
Beste mevrouw / meneer,

We hebben sinds kort twee simyo abonnementen (voor mijn vrouw / mijn oudste zoon).

Ik heb ze opgevoedt dat ze zo veel mogelijk wifi gebruiken maar nu blijkt dat ze zonder wifi geen dataverkeer hebben.

Hoe kan ik dat aan en uit zetten als er geen wifi is?

Groeten,

Carl
Als in beide gevallen geen dataverkeer via het mobiele netwerk mogelijk is, dan vermoed ik dat de optie "Internet op je mobiel" op Mijn Simyo uitstaat. Let wel op dat als je dat aanzet, dataverkeer via Simyo kosten met zich mee brengt, vooral als je geen internetbundel hebt want dan betaal je het relatief dure standaardtarief. Houd er ook rekening mee dat smartphones de neiging hebben via het mobiele netwerk data te downloaden zelfs wanneer ze WiFi bereik hebben. Veel smartphone eigenaars weten dit niet en zijn verbaasd als er later een gepeperde rekening voor dataverbruik op de mat valt!
Beste mevrouw / meneer,

We hebben sinds kort twee simyo abonnementen (voor mijn vrouw / mijn oudste zoon).

Ik heb ze opgevoedt dat ze zo veel mogelijk wifi gebruiken maar nu blijkt dat ze zonder wifi geen dataverkeer hebben.

Hoe kan ik dat aan en uit zetten als er geen wifi is?

Groeten,

Carl




Hoi Carlveldhuizen,



Ik zie in het systeem dat beide telefoonnummer een internetbundel hebben. Zijn de toestellen wel ingesteld met de juiste instellingen voor het internet van Simyo. Wanneer de toestellen niet juist zijn ingesteld dan kan het kloppen dat het internet niet werkt zonder verbinding met WIFI. Graag verneem ik van je van welk toestel je zoon en vrouw van gebruik maken zodat ik je kan voorzien van de juiste instellingen.



@Scotsman bedankt voor het meedenken.
mijn vrouw heeft een galaxy S2 mini en mijn zoon heeft een Sony Xperia Z



ik zou ook in boekje kunnen kijken.
mijn vrouw heeft een galaxy S2 mini en mijn zoon heeft een Sony Xperia Z



ik zou ook in boekje kunnen kijken.




Hoi Carlveldhuizen,



De instellingen voor de toestellen vindt je in dit topic.

Reageer