.

Beantwoord

Rekening voor internet gebruik, terwijl de internet optie op UIT staat

  • 27 August 2012
  • 2 reacties
  • 895 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Hallo, ik zit nu al een uur in de wacht omdat ik jullie telefonisch wil spreken, maar dat lukt helaas dus niet.

Wij maken al jaren gebruik van Simyo tot op heden met veel plezier. Echter tot mijn grote verbazing brengen jullie mij voor deze maan 333 euro in rekening voor gebruik van het internet, terwijl wij de optie internet altijd op UIT hebben staan. Juist om dit soort problemen te voorkomen. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Alex 27 August 2012, 12:19

Bekijk originele reactie

2 reacties

Badge
Wij maken al jaren gebruik van Simyo tot op heden met veel plezier. Echter tot mijn grote verbazing brengen ze mij voor deze maan 333 euro in rekening voor gebruik van het internet, terwijl wij de optie internet altijd op UIT hebben staan. Juist om dit soort problemen te voorkomen. Hoe kan dit?  En niet één keer van te voren gewwaarschuwd!!!!
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum trxx,

Ik heb je aansluiting bekeken en gezien dat de optie 'internet op je mobiel' inderdaad via de persoonlijke pagina uit was gezet. Door een fout in ons systeem stond deze optie sinds 1/8 weer aan. Hierdoor zijn alle internet verbruikskosten van 1/8 - 27/8 onterecht in rekening gebracht. We zullen dit doorgeven aan de financiële afdeling. De totale kosten (€ 334,03) zullen niet in rekening worden gebracht. Onze excuses voor het ongemak.

Off-topic. Ik heb je bericht, welke je in een ander topic had geplaatst, verplaatst naar je eigen topic om het overzichtelijk te houden.

Groetjes,

Alex

Reageer