.

Beantwoord

Problemen met internet

  • 10 July 2012
  • 5 reacties
  • 500 Bekeken

Badge
Ik kan op mijn Nokia 6500slide via Toepassingen browsen via Opera 4. Als ik op deze manier het net op wil dan blijft hij vragen of netwerktoegang is toegestaan (4x) en hierna de melding dat vebinding met internet is mislukt.. Via Web kan ik wel op internet.

Daarbij heb ik bij Mobiel Bankieren via de Rabobank ook geen mogelijkheid meer om op de inlogpagina te komen. Hij geeft dan de volgende melding: Koppeling niet beschikbaar. Probeer opnieuw.  Bij mijn vorige provider Tele2 werkt dit wel. Bij de Rabo geven ze aan dat het zou moeten werken en dat het aan de beveikliginginstellingen van Simyo zou liggen.

Kunnen jullie mij helpen?
icon

Beste antwoord door Alex 20 July 2012, 15:02

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +6
Beste Tjalling,

Welkom op het forum van Simyo!
Ik zou graag willen weten of je al de juiste instellingen heb ontvangen voor het internet.
Voor het mobiel bankieren via de Rabobank moet ik voor je gaan navragen bij mijn collega's van de it afdeling ik kom hier nog op terug.
Badge
Hoi Natascha,

Ik heb al via 1300 de juiste instellingen aangevraagd en ontvangen. Dus bij mijn weten heb ik de juiste instellingen.
Ik wacht op op je reactie. Bedankt alvast
Badge
Is er wat bekend. Ik wacht al een week op een reactie!
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Tjalling,

Volgens onze gegevens heb je wel gewoon kunnen internetten. Als je van een bepaalde website of applicatie geen gebruik kan maken, kunnen wij hier helaas niets aan doen. Je kunt dan ook het best contact opnemen met Rabobank.

Klopt het dat je van de overige internet opties wel gebruik kan maken?

Groetjes,

Alex
Badge
Hoi Alex,

Ik kan id wel gewoon internetten. Maar het rare is dat ik sinds ik via Simyo internet niet meer op de site van de Rabo kan.

Reageer