Skip to main content
Hallo allemaal,



ik heb hier op Simyo een account.

Ik had het bellen en SMS'en nog niet gebruikt en had mijn account net een maand.

Toen kreeg ik opeens een SMS dat mijn tegoed lager dan 2 euro was.

Ik logte in en zag dat ik heel erg in de min stond.

Wat bleek, mijn internet stond aan.

Ik heb dit direct uitgezet.

Later hoorde ik van een vriend dat, bij iedereen die zich hier aanmeld voor een Simyo account, het internet aan staat.



Ik heb al naar Simyo gemailt, maar ze mailden niet terug.



Ik ben nu nog niet van plan om dit te betalen, omdat ik het heel vreemd vind dat mijn internet aan stond.



Ik wil nu gewoon enkel bellen en SMS'en en niks anders.

Mijn SIM is geblokkeerd wegens de min kosten.



Wat moet ik nu doen om zonder het MIN bedrag te betalen mijn SIM te deblokkeren en gewoon mijn start-tegoed van €7,50 terug te krijgen om daarna daarmee enkel te kunnen SMS'en en bellen.



Ben
Hoi ben221199,



Welkom op het forum :)

De optie Internet op je Mobiel staat op alle Simyo aansluitingen standaard aan. Daar informeren wij meerdere keren over. Al tijdens het bestellen staat het vermeld, in de welkomstmail die je ontvangt na het bestellen, en het staat zelfs in de brief bij de simkaart. Het was dus niet zo vreemd dat je internet aan stond. Je hebt het alleen over het hoofd gezien.

Ook over het feit dat je onder €0 kunt komen met je beltegoed proberen we je op de hoogte te stellen. Bij Simyo kun je altijd je laatste gesprek of internetsessie afmaken. Wij krijgen de gegevens met een vertraging binnen van het netwerk, dus kun je meer verbruiken dan je aan tegoed hebt staan.

We snappen dat dat ongebruikelijk is bij een prepaid aansluiting, maar bij Simyo zal dat wel mogelijk blijven. Houd daar dus rekening mee. Omdat je er nu van geschrokken bent, zal ik eenmalig het beltegoed aanvullen tot €0. Als je dan opwaardeert, kun je gebruik maken van de aansluiting.



Groetjes, Charlene

Reageer