Skip to main content
Ik heb wat moeite om relevante informatie te vinden over prepaid internet.



Ik heb een prepaid sim gekocht en die in mijn laptop gestopt. Ik kan prima aanloggen en het internet gebruiken. Ik zal hiervoor waarschijnlijk 'pay as you go' betalen.



Ik wil graag een dag of maandpas gaan gebruiken.



Hoe doe ik dat. Stel, ik ben onderweg en wil een dag pas activeren. Ik heb nog geen internetverbinding, dus hoe regel ik dat?

Hoe kan ik zien of ik wanneer ik internet nog in de maand pas zit of dat ik terug val op 'pay as you go'.



Ik lees ook iets over web to go. Waar vind ik daarover relevante info. Hoe kan ik het opzetten? Ik heb al een SYMIO sim en ik gebruik mijn eigen 'dongel'. Alles werkt met pay as you go maar dat is wat duur.
Ik heb vandaag de dag pas gebruikt. Voor vertrek een dag pas geactiveerd. Nu na terugkomst kan ik zien dat ik het verbruik voor een dag niet heb overschreden. Mooi. Wat was er gebeurd wanneer ik de maximale hoeveelheid MB's had verbruikt? Was ik dan stilletjes teruggevallen op het dure 'per MB' tarief?
Dan ga je terug naar het dure per MB tarief.
Ik heb wat moeite om relevante informatie te vinden over prepaid internet.



Ik heb een prepaid sim gekocht en die in mijn laptop gestopt. Ik kan prima aanloggen en het internet gebruiken. Ik zal hiervoor waarschijnlijk 'pay as you go' betalen.



Ik wil graag een dag of maandpas gaan gebruiken.



Hoe doe ik dat. Stel, ik ben onderweg en wil een dag pas activeren. Ik heb nog geen internetverbinding, dus hoe regel ik dat?

Hoe kan ik zien of ik wanneer ik internet nog in de maand pas zit of dat ik terug val op 'pay as you go'.



Ik lees ook iets over web to go. Waar vind ik daarover relevante info. Hoe kan ik het opzetten? Ik heb al een SYMIO sim en ik gebruik mijn eigen 'dongel'. Alles werkt met pay as you go maar dat is wat duur.


Ik heb vandaag de dag pas gebruikt. Voor vertrek een dag pas geactiveerd. Nu na terugkomst kan ik zien dat ik het verbruik voor een dag niet heb overschreden. Mooi. Wat was er gebeurd wanneer ik de maximale hoeveelheid MB's had verbruikt? Was ik dan stilletjes teruggevallen op het dure 'per MB' tarief?

Dan ga je terug naar het dure per MB tarief.



Hoi gjlinker,



Het is inderdaad mogelijk om met een prepaid simkaart gebruik te maken van internet. Zonder bundel doe je dat tegen het Pay as you go tarief van €1 per MB.

De prepaid internetbundels zijn wel alleen via onze website aan te zetten.

Een prepaid dagbundel blijft 24 uur geldig tot 20 MB. Een prepaid maandbundel is 30 dagen geldig tot een verbruik van 200 MB.

Je kunt je verbruik zelf bijhouden op Mijn Simyo. Daar kun je zien hoeveel MB's er nog over zijn van je bundel. Dit verbruik wordt soms wel met een kleine vertraging doorgegeven, dus houd de datum en tijd dat de gegevens zijn bijgewerkt goed in de gaten.

Wanneer de MB's binnen je bundel op zijn, ga je weer het Pay as you go tarief betalen, zoals Groentjuh hierboven al aangeeft.



De data-only vorm Web to go, bieden wij helaas niet meer aan voor nieuwe klanten. Vandaar dat je daar niet veel informatie over kunt vinden.



Heb ik hiermee antwoord gegeven op je vragen?



Groetjes,

Charlene

Reageer