Skip to main content
Graag zou ik willen weten waarom ik geen gebruik van mijn internet bundel kan maken die nog 15 dagen geldig omdat mijn beltegoed op is./

Dit klopt absoluut niet! ik kan  geen tegoed zetten op het moment dus

wordt je min of meer gestraft met het stoppen van je internet terwijl

Symio wel lekker je 4 euro wel heeft gekregen voor je maand bundel.

Ook stond er nergens duidelijk dat je niet kan interneten met je maand bundel als je beltegoed op is.



Graag wil ik dat mijn internet weer normaal doet en inclusief de 8ndagen die ik al zonder zit.
Hoi che,



Voor het gebruik van internet heb je bij ons een uitgaande verbinding nodig. Als je geen beltegoed hebt, is je aansluiting deels geblokkeerd en is een internetverbinding maken dus niet mogelijk. geen verbinding met het netwerk, is geen verbinding met internet :(

De volgende keer als je een bundel neemt, moet je dus even in de gaten houden dat je tegoed niet helemaal op gaat. We sturen een waarschuwingsberichtje bij €2. Al staat er maar 1 cent op, dan gaat het nog :)



Groetjes, Charlene
Maar je heb al betaald voor de bundel dus het hoort het gewoon te doen hoe dan ook!:mad:
Hoi che,



Voor het gebruik van internet heb je bij ons een uitgaande verbinding nodig. Als je geen beltegoed hebt, is je aansluiting deels geblokkeerd en is een internetverbinding maken dus niet mogelijk. geen verbinding met het netwerk, is geen verbinding met internet :(

De volgende keer als je een bundel neemt, moet je dus even in de gaten houden dat je tegoed niet helemaal op gaat. We sturen een waarschuwingsberichtje bij €2. Al staat er maar 1 cent op, dan gaat het nog :)



Groetjes, Charlene



Waar op de website kan ik deze informatie vinden?
Waar op de website kan ik deze informatie vinden?



Hoi Che,



Deze kun je hier vinden.

Op simyo.nl/voorwaarden vind je overigens alle Algemene Voorwaarden van Simyo.



Wat jij zoekt staat in Artikel 1:8 - BETALINGEN EN Prepay Tegoed, Lid 1

Reageer