Skip to main content
Hallo,



Ik wil graag weten hoe het kan dat sinds 4 juni de instelling internet ineens weer actief is op mijn account, zonder dat ik deze zelf heb aangezet.

Ik heb namelijk een abonnement zonder internet en wil hier dan ook alleen thuis op wifi gebruik van maken. Nu blijkt echter dat internet weer aan staat.

Ben ik meteen door mijn beltegoed heen......

In februari stond dit ook ineens aan. Dit is toen door jullie hersteld.



Groeten,

Maaike Holkema
Hallo,



Ik wil graag weten hoe het kan dat sinds 4 juni de instelling internet ineens weer actief is op mijn account, zonder dat ik deze zelf heb aangezet.

Ik heb namelijk een abonnement zonder internet en wil hier dan ook alleen thuis op wifi gebruik van maken. Nu blijkt echter dat internet weer aan staat.

Ben ik meteen door mijn beltegoed heen......

In februari stond dit ook ineens aan. Dit is toen door jullie hersteld.



Groeten,

Maaike Holkema




Hoi masaho,



Jij hebt de optie inderdaad niet aangezet, door een technische hapering bij het herstellen in februari is de optie open blijven staan. En op 4-6 is je toestel ineens weer gaan verbruiken. Dit had natuurlijk niet mogen gebeuren, dus ik heb de onterechte internetkosten weer aan je beltegoed toegevoegd (€3,04).

Ik zie dat je de optie zelf weer hebt uitgezet. Ik heb de IT-afdeling gevraagd om te controleren of dat werkelijk goed uitstaat nu. Zij bevestigen dat.



Heb ik je hiermee een beetje gerustgesteld?



Groetjes,

Charlene
Beste Charlene,



Heel erg bedankt. Dan zal het nu verder wel goed gaan.



Groeten,

Maaike Holkema
Beste Charlene,



Heel erg bedankt. Dan zal het nu verder wel goed gaan.



Groeten,

Maaike Holkema




Hoi Maaike,



Graag gedaan en een fijne dag.

Reageer