Skip to main content
Sinds kort krijg ik meerdere berichten dat mijn data verbruik al voor 50 procent gebruikt is (zelfs na ingaan nieuwe bundel al binnen paar dagen!) en gisteren rees mijn verbazing dat ik op 1 dag de 50 en 100 procent melding kreeg. Ik heb thuis Wifi en was gisteren wel weg maar heb paar keer ge whatsappt en eigenlijk verder niets! Ineens (dat is ook te zien op mijn geschiedenis van verbruik) is in mei de data balk verschrikkelijk gestegen maar ik doe niks anders! Ik heb thuis Wifi altijd aan en gebruik geen you tube oid. Kunnen jullie mij aub helpen want ik ben nu al door mijn data heen en de maand is net begonnen! Ik heb echt niets anders dan anders gedaan. Waar komt dit door?
Hoi Nab, welkom op het Simyo forum :)



In je gegevens zie ik dat je gisteren ook al telefonisch contact hebt gehad met onze klantenservice. Ik geloof dat er al een en ander is uitgelegd over je verbruik, maar als je meer vragen hebt wil ik ze nog best beantwoorden.



Je geeft ook aan dat je meerdere berichten krijgt over je 50% verbruik. We sturen maar 1 SMS, als je me kunt aangeven hoeveel je er gehad hebt kan ik dat terugkoppelen aan de dienst die dit verzorgt.

Reageer