Skip to main content
Hallo Simyo,



Sinds gister krijg ik opeens bovenstaande melding op mijn iPhone wanneer ik gebruik wil maken van mijn internetbundel. Dit doet zich voor sinds ik gebruik wil maken van een bijgekocht pakket met mb's, aangezien ik door de standaard data uit mn abonnement heenben.



Ik heb meerdere dingen geprobeerd, van het opnieuw opstarten met of zonder sim tot het resetten van mn internet-instellingen, maar niets helpt. Nu heb ik op het forum van Apple gelezen dat dit zou kunnen liggen aan het wel of niet toegang verlenen vanuit de provider zelf. Vandaar mijn post hier. Kunnen jullie mij verder helpen?



Post op het Apple-forum: https://discussions.apple.com/thread/4380402?start=15&tstart=0
Een tip die ik elders gelezen heb en waar je niets over zegt is het synchroniseren van de iPhone met iTunes. Al geprobeerd?
Hoi stef05, welkom op het Simyo forum 🙂.



Wat onhandig dat je plotseling deze melding krijgt! De toegang tot het netwerk of internet is eigenlijk onveranderd. Toch meld ik de internetoptie 'Internet op je mobiel in Nederland' opnieuw aan op je simkaart. Kun je de telefoon voor 15 minuten uitzetten? De toegang is dan helemaal gereset, dus hoort hij het weer te doen.



Helpt dit niet, wil ik je vragen om de tip van Scotsman te proberen 🙂. Hou je ons op de hoogte?



Groetjes, Tiury
Hoi stef05, welkom op het Simyo forum 🙂.



Wat onhandig dat je plotseling deze melding krijgt! De toegang tot het netwerk of internet is eigenlijk onveranderd. Toch meld ik de internetoptie 'Internet op je mobiel in Nederland' opnieuw aan op je simkaart. Kun je de telefoon voor 15 minuten uitzetten? De toegang is dan helemaal gereset, dus hoort hij het weer te doen.



Helpt dit niet, wil ik je vragen om de tip van Scotsman te proberen 🙂. Hou je ons op de hoogte?



Groetjes, Tiury




Hallo Tiury,



Het opnieuw opstarten had ik al meermaals geprobeerd, maar ik heb de telefoon gisteravond uitgezet en vanmorgen had ik weer internet, super! Ik denk dat het opnieuw aanmelden van de internetoptie de oplossing is geweest. Het syncen met iTunes had misschien ook een oplossing kunnen bieden, dit heb ik niet hoeven testen. Beiden bedankt voor de snelle reactie en oplossingen!
Hoi stef05,



Wat fijn dat dit heeft geholpen en je weer online bent! Dat is voor ons ook weer een geruststelling. We gaan verder uitzoeken waarom je deze melding kreeg en of er hier dan toch iets niet goed was ingesteld 🙂. Misschien helpen we daar weer meer klanten mee.



Als jij nog verdere vragen voor ons hebt, zie ik je graag terug op het Simyo forum!



Groetjes, Tiury

Reageer