.

Beantwoord

pay as you go


Ik zie op mijn rekenign iedere dag ongeveer €0,03 staan voor inernet gebruik terwijl ik niets met internet heb gedaan Ik heb een abonnenment zonder internet en gawhatsup soms even met iemand. Daarvoor betaal ik dan pay as you go tarief. Maar verder wordt er helemaa; niets via internet gedaan Toch staat er iedere dag een klein bedrag op mijn gebruik voor internet. Dat is dan toch niet meer pay as you go. Als ik Internet uitzet op de site bij mijn account stopt het, maar zet ik dat weer aan dan wordt er dus iedere dag zo'n bedragje afgeschreven. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Wayne 8 March 2013, 13:49

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum 65plusser,

Dit kan doordat jouw toestel verbinding maakt met het internet. Het is mogelijk dat dit automatisch gebeurt. Indien je internet op je mobiel uitschakelt via jouw persoonlijke pagina zou dit niet meer voor moeten komen.
Welkom op het forum 65plusser,

Dit kan doordat jouw toestel verbinding maakt met het internet. Het is mogelijk dat dit automatisch gebeurt. Indien je internet op je mobiel uitschakelt via jouw persoonlijke pagina zou dit niet meer voor moeten komen.
Maar hoe zet je een Nokia C5,00  5,00MP uit via het toestel zodat je als je wilt kunt wahtsappen Je kunt moeilijk steeds eerst ergens internet opzoeken en dan naar de simyo site omj e internet aan of uit te zetten.. Ik weet wel dat er dan helemaal geen kosten zijn, maar dat moet toch ook in je telefoon kunnen uitgezet worden dan, zodat je als je even wilt wathsappen  de verbinding aan zet en daarna meteen weer uit
Reputatie 2
Badge +1
Hey 65plusser,

Ik wil je adviseren om hiervoor de handleiding van jouw toestel te raadplegen.
Ja dat probeerde ik al , maar schijnt dat je internet niet helemaal uit kunt zetten voor zover ik nu begrijp en probeerde, maar dank voor de reactie ik zoek nog verder. Heb nu internet op de site maar even uitgezet
Reputatie 2
Badge +1
Hey 65plusser,

Je zou ook nog contact met Nokia op kunnen nemen. Zij kunnen je specifiek informeren over de mogelijkheden.
thanks ,zal proberen of zij nog iets kunnen vertellen
Reputatie 5
Badge +10
Hoi 65plusser,

Mocht je nog contact hebben gehad met Nokia en een goed antwoord hebben gekregen, wil je dat hier dan even delen? Dan hebben andere forum bezoekers er ook wat aan?

Groetjes,

Alex
Uiteraasrd
Badge +6
Hoi 65plusser,

Heb je toevallig al contact gehoord met Nokia over je vraag?
Nee Natascha, heb net een tweet geplaats op twitter repair Nokia en wacht hun antwoord af
Zodra ik iets weet geef ik eht door
Badge +6
Hoi 65plusser,

Ik hoop dat je snel antwoord krijgt en ben dan benieuwd naar hun antwoord.

Reageer