.

Beantwoord

Waarom heb ik geen tweede waarschuwing gekregen voor het overschrijden van de MB's?

  • 8 May 2024
  • 1 reactie
  • 10 Bekeken

Badge

Hi,

Ik kom er net achter dat ik vorige week over mijn bundel ben heen gegaan. Echter heb ik hier geen SMS van gehad, welke ik normaal wel krijg. Ik heb wel een SMS gehad dat ik 80% heb verbruikt, maar dan heb ik nog 2GB over. Daarna heb ik geen bericht meer gehad. Terwijl dat blijkbaar in 3 minuten is opgegaan volgens jullie app. Nu zit ik met extra kosten, wat nog redelijk beperkt is gebleven gelukkig. Maar toch vind ik dit heel raar. 
 

Alvast bedankt voor jullie reactie!

icon

Beste antwoord door Amy 8 May 2024, 15:18

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @KVerm,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat je de 2e waarschuwing sms niet hebt ontvangen! Ik zie dat wij de eerste waarschuwing hebben verstuurd op 01-05-2024 om 22:57 en de tweede waarschuwing kort hierna om 23:00. Beide sms'jes zijn afkomstig vanuit het 1200 nummer. 

Als er een grote internetsessie plaatsvindt kunnen de kosten al snel oplopen. Om het beste uit je bundel te halen deel ik graag de volgende pagina met je: Alles over je dataverbruik, MB’s besparen en je internetbundel.

Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag of we iets voor je kunnen betekenen in de gemaakte kosten. 

Groetjes,
Amy

Reageer