Skip to main content
Hallo,



Gisteren heb ik een Samsung s5 aangeschaft . Nu had ik eerst een Samsung s3. Toen ik de telefoon opgestart had en alles klaar voor gebruik heb ik ook via de applicatie vab sint mijn 4g bundel geactiveerde. Mijn apn staat op KP4G. Nl. Maar ik heb nu helemaal geen mobiele gegevens. Alleen wifi. Hoe kan dit ? Alvast bedankt !



M.v.g.



Danny Z.
Hoi Danny Z,



Welkom op het Simyo Forum.



Je wilt natuurlijk gelijk gebruik maken van 4G op jouw nieuwe telefoon! Ik kan me voorstellen dat je dit dan ook graag goed ziet gaan.



Ik heb in het systeem nagekeken of alles goed gegaan is. Hier zie ik dat er een kleine error ingeslopen is tijdens het activeren van 4G. Dit is gelukkig zo snel mogelijk goed gezet voor je. Ik wil je vragen jouw APN aan te passen naar portalmmm.nl. Deze is helemaal aangepast op zowel 3G als 4G gebruik. Hierna raad ik je aan jouw telefoon uit en aan te zetten. Laat je mij weten of het gelukt is?



Groetjes,

Angela
Hallo Angela,



Ik heb mijn APN reeds weer aangepast naar portalmmm.nl en de telefoon opnieuw op gestart. De 4g werkt nu gewoon goed . Dank u !!!



Groetjes,



Danny.
Hoi Danny Z,



Fijn dat je weer 4G hebt op je telefoon! Goed om te zien dat het zo vlug is opgelost. Mocht je nog vragen voor ons hebben, zie ik je graag terug op het Simyo forum!



Groetjes, Tiury

Reageer