Skip to main content
Hallo,



Ik kreeg eergisteren 25/4 een smsje dat ik 50% van mijn bundel verbruikt had. Vandaag kreeg ik een sms dat ik 100% verbruikt heb, Ik heb die dagen niet extreem veel met mijn internet gedaan en gisteren zowat hele dag op vliegtuigstand gehad dus ik vraag me af hoe dit dan kan. Ik hoop op snel antwoord. 



Maaike
Hoi Maaike26,



Welkom op het forum 🙂 Goed dat je dit komt vragen.

Ik zie dat je toestel op 25-4 vanaf 8.06 uur veel is gaan verbruiken. Internetverbruik wordt in pakketten doorgegeven en de maximale grootte van zo'n pakket is 60000kb. Vanaf dat moment zie ik dat er een hoop van die pakketten worden doorgegeven. Wij mogen alleen de tijden en de grootte van de pakketten registreren. Wat het precies is geweest kan ik je dus helaas niet vertellen. Gebruik je een Android toestel, of een iOS7 toestel, dan kun je dat uit je toestel zelf nog wel achterhalen. Anders raad ik je aan om een data counter app te installeren die het in de toekomst kan bijhouden, waaraan je MB's zijn op gegaan.

Op Mijn Simyo kun jij je verbruik ook inzien. Dan ga je naar Verbruik en klikt op het woordje 'April'. Daar zie jij ook de tijden en pakketten. Wellicht gaat er dan een belletje rinkelen. Je hoeft overigens niet bewust ergens op geklikt te hebben. Soms zijn het achtergrondprocessen of synchronisaties of updates die voor het verbruik zorgen.

Lees sowieso dit artikel eens door. Daar staan goede tips in.



Wordt het je met deze uitleg wat duidelijker?



Groetjes, Charlene

Reageer