Skip to main content
Goededag,



Ik zit al heel veel jaar bij Simyo en ben tot nu toe zeer tevreden. Ik heb alleen geen internetbundel en vind dat toch eens tijd worden. Ik denk aan 500 mb/ 1 GB en vraag me af hoeveel dat mij gaat kosten. Graag verneem ik spoedig van jullie.
Ik denk dat je het beste kan inloggen op je Mijn Simyo en dan op de pagina waar je terecht even naar beneden scrollen. Daar zie je pas mijn bundels aan en als je daar op klikt kom je op de betreffende pagina met beschikbare bundels waar je kunt zien waar het voor jou kost zonder direct een bestelling te plaatsen.
Hoi Opzoeknaareenpassendantwoord,



Welkom op het Simyo Forum.



Ik denk dat jij in aanmerking komt voor 'de langste forumnaam' award 😉



Wat leuk dat je overweegt om je te wagen aan een internetbundel. Raytje verwijst je al heel goed naar de mogelijkheden hierin. Het is helemaal afhankelijk van jouw huidige abonnement en de keuze die je gaat maken. Heb je op dit moment een maandabonnement? Dan kun je een bundel kiezen binnen dit tarief. Je kunt ook een jaarabonnement afsluiten of zelfs kiezen voor 'jaar verlengd' voor extra voordeel. De prijzen zullen dan ook veranderen.



Heb je via Mijn Simyo kunnen zien wat de kosten zijn voor deze bundels binnen de verschillende mogelijkheden?



Groetjes,

Angela

Reageer