.

Beantwoord

Op welke datum gaat je internetbundel in

  • 27 October 2013
  • 3 reacties
  • 343 Bekeken

Goedendag.
Op 22-10-2013 heb ik mijn abonnement aangepast.
Telefonie van Symyo zelden naar Symyo 100
Internet had ik nog niet. Ik heb gekozen voor  een internetbundel 200

Toen kreeg ik twee emails.
--------------------------------------
Eerste email:
Beste xxxxxx,

Voor je abonnement met telefoonnummer 06xxxxxxxx is je bundel gewijzigd van Simyo zelden naar Simyo 100.  Je nieuwe bundel Simyo 100 gaat per 01-11-2013 in.

Met vriendelijke groet,
Het Simyo team

Op dit bericht kun je niet reageren. Voor vragen kun je terecht op www.simyo.nl/service
---------------------------------------
Tweede email
Beste xxx,

Voor je abonnement met telefoonnummer 06xxxxxxxx heb je een Internetbundel 200 aangeschaft. Deze gaat per direct in.

De kosten voor de Internetbundel 200 vind je terug op je volgende factuur. De kosten en het aantal bundelunits welke je deze maand ontvangt, worden berekend op basis van het aantal resterende dagen van de huidige maand. Voorbeeld: Als je de bundel halverwege de maand bestelt, betaal je de helft van het maandbedrag en krijg je de helft van het aantal bundelunits.

Met vriendelijke groet,

Het Simyo team

Op dit bericht kunt u niet reageren. Voor vragen kunt u terecht op www.simyo.nl/service.
---------------------------

Echter, ik heb geen internet op mijn telefoon gekregen. Ook met de tips op het forum waarin staat hoe de telefoon in te stellen voor internet lukt het niet.

Wat nu?

Alvast bedankt voor je antwoord.

Louwrens
icon

Beste antwoord door MartijnR 28 October 2013, 09:58

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Beste Louwrens,

Staat het schuifje "internet op je mobiel-Nederland" aan o je persoonlijke pagina?
Conroleer ook op je telefoon of daar mobiele gegeven aan staat.
En is er al/ heb je al een mobiel service punt in je telefoon aangemaakt?

p.s. wat voor telefoon heb je?
Beste Louwrens,

Staat het schuifje "internet op je mobiel-Nederland" aan o je persoonlijke pagina?
Conroleer ook op je telefoon of daar mobiele gegeven aan staat.
En is er al/ heb je al een mobiel service punt in je telefoon aangemaakt?

p.s. wat voor telefoon heb je?


Hallo Martijn,
Het schuifje stond niet aan inderdaad, wist ik niet.
nu doet hij het.
Bedankt!
Badge +6
Goedendag.
Op 22-10-2013 heb ik mijn abonnement aangepast.
Telefonie van Symyo zelden naar Symyo 100
Internet had ik nog niet. Ik heb gekozen voor  een internetbundel 200

Toen kreeg ik twee emails.
--------------------------------------
Eerste email:
Beste xxxxxx,

Voor je abonnement met telefoonnummer 06xxxxxxxx is je bundel gewijzigd van Simyo zelden naar Simyo 100.  Je nieuwe bundel Simyo 100 gaat per 01-11-2013 in.

Met vriendelijke groet,
Het Simyo team

Op dit bericht kun je niet reageren. Voor vragen kun je terecht op www.simyo.nl/service
---------------------------------------
Tweede email
Beste xxx,

Voor je abonnement met telefoonnummer 06xxxxxxxx heb je een Internetbundel 200 aangeschaft. Deze gaat per direct in.

De kosten voor de Internetbundel 200 vind je terug op je volgende factuur. De kosten en het aantal bundelunits welke je deze maand ontvangt, worden berekend op basis van het aantal resterende dagen van de huidige maand. Voorbeeld: Als je de bundel halverwege de maand bestelt, betaal je de helft van het maandbedrag en krijg je de helft van het aantal bundelunits.

Met vriendelijke groet,

Het Simyo team

Op dit bericht kunt u niet reageren. Voor vragen kunt u terecht op www.simyo.nl/service.
---------------------------

Echter, ik heb geen internet op mijn telefoon gekregen. Ook met de tips op het forum waarin staat hoe de telefoon in te stellen voor internet lukt het niet.

Wat nu?

Alvast bedankt voor je antwoord.

Louwrens


Hoi Louwrens,

Fijn dat de tip van Martijn® je heeft geholpen.

@ Martijn® bedankt voor het meedenken.

Reageer