Skip to main content
Hallo,



Ik heb geen internetbundel omdat ik thuis alles op internet doe. Ik zie echter regelmatig dat er een of twee cent buiten mijn bundel aan kosten is. Hoe kan dat?



Groet.
Ook al heb je geen internetbundel, dan heb je toch toegang tot internet. Zo'n bundel is alleen maar een goedkopere manier om mobiel te kunnen internetten. Ik begrijp dat je helemaal geen mobiel internet wilt. Ga dan naar Mijn Simyo en zet "internet op je mobiel" UIT.
Dank je, Scotsman, maar kan ik dan nog wel WhatsAppen? Dat doe ik thuis via mijn eigen netwerk.
WhatsAppen is altijd mogelijk via WiFi, daar heb je geen mobiel internet voor nodig. Mobiel internet kan je dus gerust uitzetten.
Hoi Hansjepansjekatertje,



Zo te zien heb je onze Forum Expert Scotsman getroffen, die je natuurlijk al meteen heeft voorzien van het juiste antwoord 🙂. Door de optie 'Internet op je mobiel in Nederland' uit te zetten, voorkom je dat je simkaart verbinding kan maken met het mobiele netwerk buiten je wifi om. Zoals Scotsman uitlegt kun je dan gewoon gebruik maken van wifi én Whatsapp 🙂.



Groetjes, Tiury

Reageer