.

Beantwoord

Onverklaarbaar hoog dataverbruik, hoe komt dat?

  • 6 April 2016
  • 1 reactie
  • 248 Bekeken

Badge
Is dit nu CYBER CRIME of hoe is het in godsnaam mogelijk dat mijn vriendin v.a. za. 2/4/16 tot vandaag 3.273 MB aan data heeft verbruikt!? Ze zit voor 95% op WiFi en doet nooit aan grote bestanden downloaden of streamen via de telefoon!! En wij zijn niet de enigen als je dit forum bekijkt of de klachtenlijn van de Consumentenbond. Heeft Simyo soms last van een ernstig security probleem want het ligt niet aan het gebruik van de iphone 4 en medewerkers van de Apple Store hebben geen buitensporig internetgebruik op 3G kunnen detecteren!
Gelukkig was er begrip bij de helpdeskmedewerkers want ik kreeg gisteren zomaar 1000 MB cadeau en aan het actuele verbruik is te zien dat alles vandaag weer genormaliseerd is, maar het blijft knagen waarom dit zomaar kan gebeuren en je nergens de vinger op kunt leggen!!
icon

Beste antwoord door Caspar 7 April 2016, 10:55

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +9
Hoi rvisser1,

Welkom op het forum!

Wat vervelend dat je vriendin onverwachts zo veel internet heeft verbruikt. Dit gaan we natuurlijk tot de bodem voor je uitzoeken!

Ik hoor trouwens dat je op meerdere kanalen (Facebook, e-mail, forum) hulp hebt gevraagd. Om je zo goed mogelijk te helpen lijkt het me handig als we jou op één kanaal helpen. Mijn collega van Facebook is er mee bezig dus daar kan je terecht met verdere vragen. Vind je dat een goed idee?

Ik hoop dat er snel duidelijkheid voor jou komt hoe het kan dat het internet zo snel op is gegaan.

Groetjes,
Caspar

Reageer