.

Beantwoord

nog steeds geen internet op mijn Galaxy S plus

  • 4 October 2013
  • 13 reacties
  • 853 Bekeken

Het lukt me nog steeds niet om internet te activeren op mijn Galaxy S plus. Ik heb de intructies uitgevoerd. Al meerdere keren maar nog steeds geen resultaat. Heeft iemand een tip?
icon

Beste antwoord door Natascha 7 October 2013, 10:50

Bekijk originele reactie

13 reacties

Badge +6
Het lukt me nog steeds niet om internet te activeren op mijn Galaxy S plus. Ik heb de intructies uitgevoerd. Al meerdere keren maar nog steeds geen resultaat. Heeft iemand een tip?

Hoi Jozefh,

Welkom op het forum!
Het is erg vervelend wanneer je voor een dienst betaald en je kan er geen gebruik van maken. Kan je mij vertellen welke melding je te zien wanneer je de browser opent op je toestel? Wellicht kan ik je aan de hand van de melding verder helpen.
Dag Natascha,

Het is inderdaad erg vervelend. Mogelijk heb ik teveel acties uitgevoerd en daarmee een eenvoudige procedure ingewikkeld gemaakt. Ben blij als je mij kan helpen. 
Antwoord op je vraag; als ik de browser open via wifi, komt Google op het beelscherm. Als ik Wifi uitzet staat er: kan pagina niet laden. Geen internetverbinding.

Gr. Jozef.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi jozefh,

Ik zie dat je vandaag contact hebt gehad met de telefonische klantenservice. Mijn collega heeft de optie 'internet' uit/aan gezet. Dit helpt mogelijk zodat je gebruik kan maken van internet op je mobiel. Heb je de instellingen zo staan zoals ze in dit topic staan aangegeven?

Ben benieuwd of het nu werkt.

Groetjes,

Alex
Het werkt !

Dank
Reputatie 5
Badge +10
Ok super. Bedankt voor je terugkoppeling 😃
Ik heb sinds afgelopen vrijdag een simyo abonnement met internet gelijk als mijn vrouw. Met dezelfde instellingen als ik werk internet wel met mijn vrouw zijn kaart op mijn telefoon maar niet met mijn kaart.. hen er al een support melding van gemaakt maar helaas nog niets gehoord. Kunnen jullie kijken of ik goed geactiveerd ben...
Reputatie 3
Badge +9
Welke instellingen heb je in je telefoon staan?
Die instellingen zijn het probleem niet... met kaart van mijn vrouw ook simyo ook geactiveerd op vrijdag werkt het wel in mijn telefoon en mijn kaart doet het ook niet ophaar telefoon...
Ik hoop ook dat iemand mijn instellingen zoals boven bij vorige besproken ook uit en aan gezet kan worden. Weet zeker dat het probleem in die hoek ligt..
Reputatie 3
Badge +9
Ja dat denk ik inderdaad ook. Even tot maandag wachten dan.
Ja ga maandag gelijk bellen. Thanks voor de feedback.
Uiteindelijk zelf opgelost door in mysimyo internet binnenland deze optie uit te zetten en daarna aan. Deze reset was voldoende....
Badge +6
Uiteindelijk zelf opgelost door in mysimyo internet binnenland deze optie uit te zetten en daarna aan. Deze reset was voldoende....

Hoi mbuvelot,

Fijn om te horen dat je inmiddels zelf mobiel internet aan de praat heb gekregen, dankjewel dat je dit even hebt laten weten!

@Martijn®, bedankt voor het meedenken!

Reageer