Skip to main content
Hallo,

Aantal maanden een abonnement genomen met 500mb. Kan tot nu toe nog steeds niet op internet! Alleen via de WIFI. Hoe kan dit? Telefoonwinkel zegt contact op te nemen met simyo. Bij deze.



Groetjes
Omdat het niet duidelijk is om wat voor toestel het gaat, kan ik alleen maar verwijzen naar toestelhulp voor de APN instellingen en adviseren om te kijken of internet op je mobiel in Nederland aan staat op je Mijn Simyo.



Een beetje service vanuit de telecomwinkel had overigens niet verkeerd geweest.
Hoi Markmark,



Welkom op het Simyo Forum.



Dat is zonde van de internetbundel natuurlijk! Ik zie dat je zelfs 1000MB tot je beschikking hebt. Laten we het probleem dan maar snel oplossen ;)



In het systeem zie ik dat je de optie 'Internet op je mobiel' via Mijn Simyo nog uit hebt staan. Dit zorgt ervoor dat jij geen connectie kunt maken. Ik wil je aanraden deze optie aan te zetten. Dit kun je vinden door naar Mijn Simyo te gaan en dan naar Instellingen > Netwerkinstellingen > Internet op je mobiel aanzetten. Laat je weten of dit gelukt is?



Daarnaast is het zeker slim om de instellingen even na te kijken. Deze vind je via de link die Raytje heeft doorgegeven (Bedankt hiervoor!) Zo weet je zeker dat alles helemaal goed staat om optimaal gebruik te kunnen maken van jouw bundel. Laat je ons weten of je verbinding kunt maken?



Groetjes,

Angela
Ik heb bij de instellingen "internet op je mobiel aanzetten" aangezet. Deze stond inderdaad uit. Helaas werkt het nu nog steeds niet!
Hoi Markmark,



Wat vreemd dat je internet niet meteen werkt. Vaak is het na het aanzetten van zo'n optie nodig om je telefoon even opnieuw op te starten, zodat je telefoon de nieuwe instellingen door krijgt.



Soms gaat dit niet automatisch, dus ik adviseer je om de tip van Raytje toch eventjes te proberen:

Omdat het niet duidelijk is om wat voor toestel het gaat, kan ik alleen maar verwijzen naar toestelhulp voor de APN instellingen en adviseren om te kijken of internet op je mobiel in Nederland aan staat op je Mijn Simyo.



Of heb je dit al geprobeerd?



Groetjes, Tiury
Hai,



Ja ook al geprobeerd!
Wat vreemd! Ik heb voor de zekerheid een reset op jouw simkaart gegeven. Hiermee heb ik je als het ware opnieuw aangemeld op het netwerk. Wil je jouw telefoon uitzetten en 10 minuten uit laten staan? Ik hoor graag van je of dit de oplossing is.



Groetjes,

Angela

Reageer