Skip to main content
Ondanks diverse pogingen nog steeds sinds de aansluiting van afgelopen vrijdag geen internet op mijn mobiel. Baal heel erg. Via Twitter wel reactie, maar nu al hele dag geen enkele response op mijn mail. Ik baal en ik ben boos!!!!!!!!

Wie heeft er de gouden tip voor de juiste instelling van alle velden voor dit type toestel?
Ik !,....... hoop ik :rolleyes:



Oude APN eerst verwijderen.



Bij Naam, Simyo

Bij APN, portalmmm.nl in

Bij Proxy, niet ingesteld

Bij Poort, niet ingesteld

Bij Gebruikersnaam niet ingsteld

Bij Wachtwoord, niet ingesteld

bij server niet ingesteld

bij MMSC http://mp.mobiel.kpn/mmsc

bij MMS-proxy 10.10.100.20

MMS-poort 5080

MCC 204

MNC 08

Bij Verificatietype geen

Type toeganspunt default,mms,supl

Bij APN-type, internet



Na het invoeren je toestel even uit en weer aan zetten.



Graag hoor ik of dit helpt.
Ondanks diverse pogingen nog steeds sinds de aansluiting van afgelopen vrijdag geen internet op mijn mobiel. Baal heel erg. Via Twitter wel reactie, maar nu al hele dag geen enkele response op mijn mail. Ik baal en ik ben boos!!!!!!!!

Wie heeft er de gouden tip voor de juiste instelling van alle velden voor dit type toestel?




Hoi midverschoor, welkom op het Simyo forum.



Volgens mij heb ik je zelf afgelopen maandag de instellingen die Martijn®️ aangeeft al gemaild, maar dat heeft nog niet echt geholpen, blijkt :(

Je vraagt in je mail van gisteravond wat er moet staan op de plek van 'geen' en 'niet ingesteld'. Daar hoef je letterlijk niets in te vullen of aan te vinken. Echt leeg. Dus ook geen 'geen' invullen.

Ik begrijp dat dit behoorlijk vervelend begint te worden, maar wil je alle andere APN's verwijderen, de instellingen invoeren zoals we aangeven, en je mobiel nog één keer opnieuw opstarten?

Je laatste mail beschouw ik nu al beantwoord, is dat goed?



Wil je even laten weten of het gelukt is (fingers crossed)





Martijn®️; dank je voor de hulp!
Ondanks diverse pogingen nog steeds sinds de aansluiting van afgelopen vrijdag geen internet op mijn mobiel. Baal heel erg. Via Twitter wel reactie, maar nu al hele dag geen enkele response op mijn mail. Ik baal en ik ben boos!!!!!!!!

Wie heeft er de gouden tip voor de juiste instelling van alle velden voor dit type toestel?



Ernst en Martijn: dank, internet doet het hiermee. Deze instellingen had ik echt nog niet eerder gehad Ernst. Alleeennnnn: email doet het nog niet, welke instellingen moeten er staan bij instellingen uitgaande email? Hij staat nu nog op vodafone.nl en dat is natuurlijk sowieso niet goed. Ik kan wel emails ontvangen, maar niet verzenden, ook niet als ik thuis ben en via wifi ben aangesloten.
Het lijkt er op dat ook email instellen nu gelukt is, via kpnforum. Dank allen voor de hulp, op naar heel veel plezier via het Simyo netwerk.
Het lijkt er op dat ook email instellen nu gelukt is, via kpnforum. Dank allen voor de hulp, op naar heel veel plezier via het Simyo netwerk.



Oh gelukkig maar midverschoor :)



Gelukkig ben je handig met fora en heb je zelf je mailprobleem zo kunnen oplossen.

Reageer