Skip to main content
Sinds gisteren is m'n nummer overgezet naar Simyo en heb de SIM-kaart in gebruik genomen (met bel- en databundel). Ik kan wel bellen, maar heb geen internet. Ik heb alle instellen in de telefoon al nagelopen. Die kloppen. Kan het zijn dat het activeren van de databundel langer duurt?
Het kan zijn dat de optie "Internet op je mobiel" uitstaat op mijn simyo. Dan doet het het niet!



Het kan zijn dat de APN instellingen niet goed staan. Dan doet het het ook niet.
Het is opgelost. De APN instellingen klopten niet. De juiste instellingen waren wel lastig te vinden. Ik zou verwachten dat je dit eenvoudig op de Simyo site zou kunnen vinden.
Er zijn vele verschillende toestellen en sommige toestellen willen weer andere instellingen dan andere. Vandaar is het soms lastig. Meestal kun je ook bij de Toestelhulp van KPN terecht.
Hi wouter999, welkom op het Simyo forum!



Blij dat je al zo snel geholpen bent door Groentjuh (waarvoor dank!)



Veel pleziert bij Simyo 😃

Reageer