Skip to main content
Ik ben sinds vandaag klant bij jullie. Alles werkt, behalve internet. Ik heb de instellingen nagekeken die jullie hebben gegeven, de telefoon aan en uit gezet, maar helaas lukt het niet. Als ik een website open zegt hij "Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk"



Duurt dit nog een tijdje omdat ik nieuw ben of is dit een andere fout?
Hoi! Ik heb het zelfde probleem! Ik ben sinds gisteren klant en had geen problemen. Vandaag geen Internet buiten de wifi. Is er een storing misschien? ?
Ik heb nog steeds geen internet. Ik heb een mail van ze ontvangen gistermiddag dat het een storing was, maar die zou nu allang moeten verholpen zijn



"Wat vervelend dat u niet kunt internetten.



Wij hebben op dit moment een storing op ons 3G netwerk.

Wij voeren binnen een uur een reset voor u uit. Gelieve uw toestel over een uur even uit en aan te zetten.



Mocht het zijn dat u daarna nog steeds niet kunt internetten dan raden wij u aan op onderstaande link te klikken voor de juiste internet instellingen.



https://simyo.tweakker.com/"

Ze hebben opnieuw een reset gedaan, en nu werkt alles!
Ik heb net gebeld en ze hebben voor mij hetzelfde gedaan. Ook opgelost nu:)
Hoi Kimberly0212 en nienkeee, welkom op het forum allebei!



Er bleek gisteren een vertraging te zijn in handelingen die op netwerkniveau uitgevoerd worden.

Dit had bijvoorbeeld invloed op simkaart activeringen welke daardoor niet goed lukten. Het woord storing is misschien niet zo goed gekozen door m'n collega, aangezien het voor alle anderen wel werkte, gelukkig.



Maar: ik ben blij dat jullie inmiddels kunnen internetten 😃

Reageer