Skip to main content
Hoi Simyo,



Zonet heb ik mijn abonnement aangepast van 250 min/sms naar 100 min/sms + 500 mb internet. Nu zie ik dat het internetabonnement per direct ingaat (altijd fijn!) en de kosten voor deze maand van het internetabonnement evenredig aan het aantal dagen wordt berekend (nog fijner). 



Ik zie echter dat ik voor deze maand nu wel 500 mb internet krijg en dus gewoon het volle tarief moet betalen (het bedrag van mijn oude abo + 500 mb internet, in totaal 14 euro, vanaf februari 11 euro), terwijl deze maand nog maar 8 dagen telt. 



Ben ik te snel en wordt dit nog evenredig aan het aantal dagen aangepast op simyo, of klopt dit inderdaad niet? 



Bedankt alvast!
Theoretisch zou je voor de eerste maand een evenredige vermindering van de maandelijkse hoeveelheid MBs moeten krijgen, maar om de een of andere reden krijg je het volledige maandrantsoen ook al is de maand al gedeeltelijk voorbij. Maar daar staat tegenover dat je wel het juiste bedrag betaalt (via de factuur die volgende maand wordt opgemaakt). Beschouw het als een leuke meevaller!
Hoi Marjon1992, welkom op het forum van Simyo!



Super fijn hé. Je kunt hem dus meteen gebruiken 😉



Ik begrijp je verdere gedachtegang. Alleen heeft Scotsman je vraag al correct beantwoord. Je krijgt wel de volledige hoeveelheid MbÂ’s maar je hoeft niet de volledige abonnementskosten te betalen. Zie het als een cadeautje van ons :)



Heb je hierover nog vragen?



@Scotsman; Goed werk! Bedankt voor je reactie 🙂
Helemaal duidelijk, bedankt! 



Groet,

Marjon
Hoi Marjon1992,



Graag gedaan en heel erg bedankt voor de terugkoppeling. Fijn dat het duidelijk is:)

Reageer