.

Beantwoord

Nieuw abbonement, internet doet het niet

  • 5 August 2013
  • 2 reacties
  • 237 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 4 reacties
Hallo,

Sinds vandaag is mijn nieuwe Simyo sim-only gebeuren in gegaan. Maar ik krijg mijn internet niet aan de praat. Ik heb al het een en ander door gelezen hier op het forum en op de simyo site zelf. Het viel me al meteen op dat er geen duidelijkheid is hierin. Op de site staat een bapaalde manier van instellen en hier via het forum word je doorgelinkt naar een KPN pagina met hele andere instellingen. Beide werken in ieder geval niet. Ik ben al sinds 9 uur vanmorgen bezig om het wel te laten werken en heb nu de moed opgegeven.
Het gaat om een Samsung Galaxy S3.
Ik hoop dat ik via hier geholpen kan worden.

gr,
Jeff
icon

Beste antwoord door Kim 7 August 2013, 09:52

Bekijk originele reactie

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

2 reacties

Nou, na een dag werkt het ineens. Echter, niet met de instellingen die ik hier gevonden heb, maar met de standaard instellingen die al op de telefoon stonden. Ik besloot net alle APN's te resetten en ineens werkte het.
Badge +6
Nou, na een dag werkt het ineens. Echter, niet met de instellingen die ik hier gevonden heb, maar met de standaard instellingen die al op de telefoon stonden. Ik besloot net alle APN's te resetten en ineens werkte het.

Hoi JeffD,

Ik zie dat je dezelfde vraag hier hebt gesteld. Om het forum overzichtelijk te houden, zullen we dit topic sluiten. In het andere topic zullen we je vraag behandelen.