.

Vraag

niet verwerkte internet bundel

  • 3 July 2012
  • 1 reactie
  • 344 Bekeken

Badge
Gisteren middag heb ik een dag internetbundel aangekocht voor mijn prepaid. ivm de aanschaf van een smartphone. Nu bleek dat deze niet goed is verwerkt. De kosten voor gebruik van het internet is berekend volgens het dure tarief.
Vanmorgen kreeg ik wel een mail dat het pakket was verlopen.
Heeft simyo een storing gehad waardoor het een en ander is misgegaan.

kost mij ongeveer 4 euro.

Graag zou ik willen dat deze fouten hersteld worden. Is erg zuur dat ik tijdens de overgang van prepaid naar een abonnement nog extra kosten moet maken.

Vriendelijke groet S

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum dijksan,

Volgens onze gegevens heb je op 3/7/12 00:43 een dagbundel afgesloten. De dagbundel is vervolgens 24 uur geldig. Je internet verbruik wordt vervolgens vanaf 4/7/12 buiten de bundel berekend omdat je dagbundel niet meer geldig is.

Groetjes,

Alex

Reageer