Skip to main content
Een goedenacht,



Sinds eind november ben ik abonnementshouder bij de aanbieder Simyo. Dit werkte vooralsnog goed, tot afgelopen week.

Afgelopen week vertoonde mijn telefoon, een htc legend, namelijk nogal kuren op het gebied van internet. Regelmatig kan ik geen internetverbinding krijgen en mijn mail (hotmail), geeft voortdurend aan geen mail te kunnen downloaden wegens een netwerkfout.



Nu heb ik de internetinstellingen al gecontroleerd, ik heb alles opnieuw ingesteld en daarnaast heb ik 1300 gesmst voor internetinstellingen. Deze heb ik echter niet gekregen, aangezien aangegeven werd dat het helaas niet mogelijk is mijn telefoon te configureren.



Heel graag zou ik mijn internetverbinding weer werkend willen zien en vooral ook mijn hotmailverbinding, zodat ik ook mijn mail weer kan ontvangen. Wie o wie zou mij hierbij kunnen adviseren en helpen om dit weer werkend en functioneel te krijgen...



Bij voorbaat dank!



Corine
Welkom op het forum Corine-78,



Volgens onze gegevens staat je aansluiting netwerk technisch goed ingesteld. Ik zie ook dat je t/m vandaag (19/12/12) gebruik hebt kunnen maken van internet. Ik raad je daarom aan een ander toestel te proberen. In dit topic staan overigens de juiste instellingen voor je toestel. Een reset wil ook nog wel eens helpen. Kan je aangeven wat je bevindingen dan zijn?



Groetjes,



Alex
Mijn internetverbinding is regelmatig slecht geweest, maar ik denk dat dit middels het veranderen van de internetinstellingen wel beter is geworden.



Het gaat er nu voornamelijk om dat ik dus geen mail meer kan ophalen middels mijn telefoon, aangezien deze bij het instellen van de mail aangeeft dat de server niet bereikbaar is en daarnaast dat er een netwerkfout optreedt, waardoor de instellingen niet verder geaccepteerd worden. Via exchange ActiveSync wordt er daarnaast na het eerste begin bij het invullen van de eerste instellingen aangegeven dat er een netwerkfout is, waarna de instellingen automatisch worden afgesloten.



Mijn mail is dus niet werkend te krijgen (hotmail) en ik weet niet hoe ik dit verder moet oplossen.
Hoi Corine-78,



Wij hebben helaas geen invloed op het wel niet werken van je email dienst op je telefoon. Vaak hangt het samen met het instellen van de juiste smtp server. Omdat wij geen eigen smtp server hebben, kun je de smtp server van KPN gebruiken. De smtp server van KPN is mail.kpnmail.nl. Kan je laten weten of het na het instellen wel werkt?



Groetjes,



Alex
Dank voor je hulp tot dusver.



Helaas doet mijn mail het nog steeds niet.

Als ik het in wil stellen krijg ik te lezen: Kan geen verbinding maken met de mailserver om de accountinformatie te controleren. De server reageert niet.



Wat moet ik doen om dit te verhelpen?



Fijne avond!
Hoi Corine-78,



Helaas kan ik je hier niet verder mee helpen. Ik raad je aan om even langs een toestelwinkel te gaan. Waarschijnlijk kunnen ze je daar wel verder helpen.



Groetjes,



Alex

Reageer