Skip to main content
Ik heb mb's bijgekocht nadat de mb's van mijn maandabonnement op waren maar ze doen het niet. Ik krijg steeds

de foutmelding: "PDP Identiteit niet geaccepteerd". Aan en uit zetten helpt niet en APN klopt ook gewoon. Wat kan ik nog doen?
Hallo Alicia,



Wat vervelend!



De foutmelding krijg je op de mobiel neem ik aan?

Waarschijnlijk heb je een Iphone. Het volgende kan je het beste doen.

Je kan het beste handmatig even een ander netwerk pakken in de lijst. Dit zal niet worden toegestaan in NL dus wordt je simkaart weer terug gezet op het netwerk van KPN dus van Simyo.

Dit zou het probleem moeten verhelpen.



Is het gelukt?
Hoi Maikel,

Ik heb het gedaan en het helpt niet. Ik zie nog steeds de 3g links boven maar kan geen verbinding maken.
Hoi Alicia. Ik heb op Internet eens rond gesherlocked (holmes) een van de adviezen is toch ff de netwerk instellingen opnieuw instellen. Ik zou zeggen probeer eens. Verwijderen en instellingen daarna telefoon uit en aan..



Succes...
Hoi Alicia,



Dat is niet handig! Heb je speciaal MB's bijgekocht en kun je erg geen gebruik van maken 😞



Je hebt vanochtend contact gehad met mijn collega van de telefonische klantenservice. Hij heeft de internetoptie op jouw simkaart een reset gegeven. Hiermee wordt je als het ware opnieuw aangemeld op ons netwerk. Als je jouw telefoon helemaal uitzet en vervolgens opnieuw opstart, kun je testen of je nu wel gebruik kunt maken van het internet. Laat je even weten of dit werkt?



Via onze toestelhulp, zou je de internetinstellingen ook helemaal opnieuw kunnen doorlopen en instellen. Dit lijkt mij ook goed om even te doen. Als het internet gewoon weer werkt door de reset, dan hoeft dit natuurlijk niet. Houd je ons op de hoogte?



@Maikel.twinnie & A.Hello-to-you, bedankt voor jullie bijdrage en goede tips :)



Groetjes,

Angela

Reageer