Skip to main content
Beste Simyo,



Nadat 31 juli mijn oude internetbundel beeindigd is en gisteren mijn nieuwe ingegaan zou zijn, doet internet het niet meer op mijn mobiel. In mijn Simyo, bij mijn instellingen staat internet aan en staat de juiste nieuwe bundel vermeld. Hoe kan ik internet weer aan de praat krijgen?!



HG, Eva
Welke telefoon heb je, misschien kunnen we eens meekijken, indien Android staat mobile gegevens nog wel aan?

Je zou indien mogelijk je sim even in een ander toestel kunnen proberen.

En welke postcode woon je misschien is er een storing.
Dank je, blijkbaar waren opeens de internetinstellingen veranderd op mijn mobiel!

Het is nu opgelost.
Mooi dat het opgelost is !
Beste Simyo,



Nadat 31 juli mijn oude internetbundel beeindigd is en gisteren mijn nieuwe ingegaan zou zijn, doet internet het niet meer op mijn mobiel. In mijn Simyo, bij mijn instellingen staat internet aan en staat de juiste nieuwe bundel vermeld. Hoe kan ik internet weer aan de praat krijgen?!



HG, Eva
;44762">Welke telefoon heb je, misschien kunnen we eens meekijken, indien Android staat mobile gegevens nog wel aan?

Je zou indien mogelijk je sim even in een ander toestel kunnen proberen.

En welke postcode woon je misschien is er een storing.




Dank je, blijkbaar waren opeens de internetinstellingen veranderd op mijn mobiel!

Het is nu opgelost.




Hoi evave,



Welkom op het forum!

Gelukkig heb je samen met Martijn®️ kunnen vinden waar het aan lag. 🙂 Je instellingen waren ineens weg?

Ik ben blij dat het is opgelost.



Groetjes,

Charlene

Reageer