Skip to main content
Nadat ik in het buitenland ben geweest, schakelt de telefoon handmatig/automatisch weer naar het reguliere netwerk. Alleen 3G pakt hij niet meer. Ik zit nu al een aantal dagen zonder 3G, hoe kan dit en wat kan ik hieraan doen om dit te verhelpen?
Hoi Miss_N,



Welkom op het forum van Simyo! :)



Ik ben even benieuwd wat je precies bedoelt met 3G; bedoel je dat je geen mobiel internet hebt? Ik zie namelijk wel verbruik terug via mobiel internet. Of bedoel je misschien dat je een G (GSM), E (Edge) of H (HSDPA) ziet i.p.v. 3G?



Ik hoor het graag van je! 🙂
Goedenavond Kim,

Sinds donderdagavond heb ik alleen nog maar kunnen internetten via wifi op mijn mobiele telefoon. Zodra jk geen wifi-verbinding heb, kan ik niet meer internetten op mij. Mobiele telefoon.

Hoor graag wat ik hieraan kan doen.

Met vriendelijke groet,

Nadja
Goedenavond Kim,

Sinds donderdagavond heb ik alleen nog maar kunnen internetten via wifi op mijn mobiele telefoon. Zodra jk geen wifi-verbinding heb, kan ik niet meer internetten op mij. Mobiele telefoon.

Hoor graag wat ik hieraan kan doen.

Met vriendelijke groet,

Nadja




Hoi Nadja,



Dat is niet handig 😞 Heb je al kunnen kijken of de instellingen nog goed in je toestel staan? Ik heb je internetoptie even een reset gegeven. Als je je toestel even een aantal minuten helemaal uit kunt zetten, en daarna weer aan, dan kan de sim zich opnieuw aanmelden.



Groetjes,

Charlene
Goedemorgen Charlene,



Aan mijn instellingen was niks gewijzigd. Heb nu mn tel uit en aan gezet (moest eerst de sim-unlockcode opzoeken) en nu doet 3g het weer. Schakelt hij in het vervolg bij KPN-netwerk ook weer automatisch naar 3g of dien ik mn tel dan iedere keer uit en aan te zetten?



Alvast bedankt.



Met vriendelijke groet,

Nadja
Goedemorgen Charlene,



Aan mijn instellingen was niks gewijzigd. Heb nu mn tel uit en aan gezet (moest eerst de sim-unlockcode opzoeken) en nu doet 3g het weer. Schakelt hij in het vervolg bij KPN-netwerk ook weer automatisch naar 3g of dien ik mn tel dan iedere keer uit en aan te zetten?



Alvast bedankt.



Met vriendelijke groet,

Nadja




Hoi Miss_N,



Wanneer je toestel niet automatisch het 3G meer vindt dan is het altijd handig je toestel uit/aan te zetten.

Fijn dat je weer 3G op je toestel hebt. Bedankt voor je terugkoppeling en een fijn weekend.

Reageer