Skip to main content
Na het overschakelen naar Flex 4G kan mijn toestel (LG G2) geen verbinding meer maken met het internet. APN instellingen staan goed, aan/uit-vinken van internet in mijnSimyo heb ik ook al geprobeerd.

Ik had iets gelezen over een gedateerde simkaart, wat kan kloppen. Ik heb daarom gisteren een nieuwe simkaart aangevraagd.

Is er tot de aankomst van deze simkaart een oplossing? Het is namelijk erg lastig zo.

Ik hoor het graag!
Heb je al bij je netwerkinstellingen op het toestel gekeken waar hij op staat? Bij bij stond ie op 2g/3g als standaard (ik heb een Huawei p8 lite) ik moest dat even aanpassen naar 2g/3g/4g.
Hoi Raytje,



Ook dat heb ik geprobeerd, werkt helaas ook niet!
Probeer dit eens: Toestel uit, simkaart eruit, 10 a 15 minuten wachten, simkaart terug plaatsen en toestel aanzetten. Simkaart word dan opnieuw aangemeld bij het netwerk.



Het kan ook zijn dat er een reset nodig is vanuit Simyo. Maar die is nu gesloten helaas. Misschien heb je geluk dat één van de moderators dit nog leest vandaag.
Ik heb gisteravond mijn toestel uitgezet en de simkaart er uitgehaald, vanmorgen weer aangezet, maar dat mocht ook niet baten! Hopelijk lezen ze het vandaag nog, bedankt voor je hulp in ieder geval!
Graag gedaan..
Hoi nielsr,



Welkom op het Simyo Forum.



Ai, wat lastig dat 4G niet direct werkt :(



Heel goed om te zien dat Raytje jou al zo goed op weg geholpen heeft. Helaas hebben we jouw bericht gisteren niet kunnen oppakken. In het weekend zijn we in principe niet aanwezig. Het wil nog wel eens voorkomen dat wij ons gezicht wel laten zien!



Je hebt ondertussen contact gehad met mijn collega's van de telefonische klantenservice. Zij hebben een reset voor je uitgevoerd en 4G opnieuw toegevoegd op jouw simkaart. Ik begrijp uit de aantekeningen dat 4G nu netjes werkt zoals het moet werken. Dat zou natuurlijk helemaal super zijn! Mocht er toch nog iets niet helemaal soepel verlopen, laat je het dan weten? Dan ga ik met je meekijken.



@Raytje, wat fijn om zo'n kenner in ons midden te hebben. Bedankt :)



Groetjes,

Angela
Zoals altijd, graag gedaan 🙂

Reageer