Skip to main content
Hi! Een ongerust klantje hier.. binnen 4 dagen ben ik al meer dan de helft van mijn bundel kwijt! Nu kijk ik in mijn geschiedenis en het schijnt dat ik op mysterieuze wijze in 1 nacht (?) meer dan 430 MB heb verbruikt.. dit kan nooit, zeker niet als ik lig te slapen wanneer mijn telefoon op vliegtuigstand staat.. Hoe kan dit en kunnen we dit oplossen?
Hoi ManiqueS,



Welkom op het Simyo Forum.



Goed dat je dit komt navragen. Dat je wat meer duidelijkheid over dit verbruikt wil kan ik me voorstellen.



Het is voor mij niet mogelijk om te zien waaraan jij deze MB's hebt verbruikt. Dit wegens jouw privacy. Je kunt dit zelf in jouw telefoon wel vinden. https://www.simyo.nl/blog/krijg-inzicht-het-datagebruik-van-je-apps/ wordt uitgelegd hoe je dit precies kunt doen. Laat je weten of het hierdoor wat duidelijker is voor je?



Natuurlijk kan ik in het systeem wel terugvinden wanneer het verbruik heeft plaatsgevonden. Dit is niet 's nachts geweest. Het verbruik heeft plaatsgevonden op 1 september tussen 18:45 en 21:15 uur. De verwerking vanuit het netwerk naar jouw verbruik is inderdaad op 2 september 's nachts uitgevoerd. Er zit een vertraging tussen het daadwerkelijke verbruik en de verwerking hiervan. Kun je het nu beter plaatsen?



Groetjes,

Angela

Reageer