Skip to main content
Per ongeluk nu al 80% van m'n internetbundel verbruikt. Ik werd keurig gewaarschuwd. Op m'n app werd mij geadviseerd/gevraagd m'n bundel aan te passen. Aanpassen gaat toch de volgende maand pas in? Wanneer dat zo is was het beter om dit erbij te schrijven. Of kan het toch voor de lopende maand aangepast worden?
Dat advies is er om aan te geven dat je misschien beter af bent met een hogere bundel vanaf de maand erop.



Je kan wel bijkopen. Is 500 MB en kost € 5,-



Log daarvoor in op je Mijn Simyo.
Bedankt voor je reactie. Dus het is mogelijk om de 500 MB voor de lopende maand bij te kopen?
Ja dat is nieuw sinds de nieuwe Mijn Simyo is gelanceerd. Het is wel zaak dit te doen voor je vaste bundel op is. Want buiten de bundel kosten worden NIET verrekend. 🙂
https://www.simyo.nl/tarieven/sim-only



Voordeelbundels, onderste vak.

MB's bijkopen, 500MB ....5 eur........per keer.



Friesian.
Deze bundel is geldig voor de rest van de periode, dus geen 30 of 31 dagen.
Hoi HarVo,



Welkom op het Simyo Forum.



Je bent al goed geholpen door onze forumtoppers zie ik! Super fijn en bedankt voor jullie hulp heren 🙂 Ik kan de antwoorden van deze mannen dan ook bevestigen. Het is mogelijk om extra MB's bij te kopen. Zoals aangegeven kun je hier direct gebruik van maken. Als je besluit jouw internetbundel standaard te verhogen, gaat deze wijziging inderdaad per de 1e van de volgende maand in. Dit staat los van het aanschaffen van extra MB's. Gaat het lukken?



Groetjes,

Angela

Reageer