Skip to main content
Ik wil graag instellen dat ik vanaf 1 juli (weer) een internetbundel heb, niet eerder. Hoe kan ik dit instellen? Ik heb zonet een wijziging gedaan waarbij dit goed leek te gaan (jaarcontract met begin 1 juli, ook bellen aangepast) maar daarna kreeg ik ineens weer alle MB's voor deze maand al beschikbaar. Hoe kan ik dit aanpassen?



Even om de reden hierbij aan te geven: ik zit in het buitenland ivm stage en heb daar dus niks aan 😉
Ik weet niet of een moderator dit kan aanpassen, maar als je voor het eerst een internetbundel neemt dan gaat deze direct in. Hier kun je als klant niets aan veranderen. Wel is het zo dat het wijzigen van een bestaande bundel op de 1e van de volgende maand in gaat.
Hoi k11,



Welkom op het forum.



Je hebt gisteren verzoek ingediend om je belbundel te wijzigen en een Internetbundel van 1000 MB aan te vragen. De internetbundel is direct ingegaan omdat het ging om een uitbreiding van je abonnement.



Tijdens het aanpassen van je bundels wordt dit aangegeven. Zie foto hieronder als voorbeeld. Ook communiceren wij dit via onze klantenservicepagina: Wanneer gaat mijn gewijzigde bundel in? Stel dat het een wijziging betrof, bijv 500MB naar 1000MB, dan zou je nieuwe databundel ingaan vanaf de eerste van de volgende maand (juli).



De wijziging van je belbundel gaat in per 1 juli. We kunnen de aanvraag voor je internetbundel helaas niet terugdraaien.




Reageer