Skip to main content
Hallo,

Ik heb een simyo internet abonnement en ik merk dat sinds een paar dagen het mobiele internet opeens niet meer werkt. Wifi werkt nog wel en ik heb ook nog gewoon bereik en kan wel bellen / sms'en. Ik gebruik een samsung galaxy advanced smartphone en heb de dataverbinding ingeschakeld staan en verder heb ik niets aan de internetinstellingen veranderd, want die deden het altijd prima. Daarnaast heb ik gewoon betaald voor het abonnement, dus ik snap niet waarom ik opeens geen internet meer heb. 

Ik hoop dat mijn vraag duidelijk is, mochten er onduidelijkheden zijn, dan kan ik altijd nog dingen toelichten.

Z
Beste,

Ik heb precies het zelfde probleem. Maar dan op de Samsung Galaxy III 19300. Dit is nu mijn eerste dag. Ik hoop niet dat het door blijft gaan. Ik hoop dat het gefixed kan worden.



Yahmal Dalfour
Zelfde probleem, zie andere topic... Nog geen antwoord van dit geweldige forum waar het bedrijf zelf op vakantie is lijkt het wel...
Zwietering en Ydalfour,



Bijzonder dat jullie beiden geen gebruik meer kunnen maken van het internet en beiden een Samsung hebben 😕

In jullie aansluiting heb ik het internet uit- een aangezet. Willen jullie je mobiel opnieuw opstarten en ons laten weten of het weer werkt?



Pim Oomen,

In dit topic heb ik je uitgelegd dat het bij jouw hoogstwaarschijnlijk ligt aan je bètaversie iOS8

Op dit forum proberen we alle vragen binnen een werkdag te beantwoorden. Daarmee beginnen we met de topics waar het langste net op gereageerd is door een gebruiker.

Als je na een paar uur vraagt om een reactie kom je helaas weer in het rijtje met de nieuwste reacties en duurt het nog langer voordat we er aan toe komen.





Oh Zwietering; Welkom op het forum 🙂

Reageer