Skip to main content
hallo,

sinds halverwege deze maand werkt mobiel internet niet meer voor mij. Nu dacht ik dat het misschien is omdat ik door de 200 Mb bundel heen ben, maar als het goed is zou het dan toch nog steeds moeten werken, maar dan betalen per Mb?



Vandaag heb ik een nieuwe mobiel gekocht (o.a. omdat mobiel internet het niet meer deed, maar het toestel was sowieso wel 'gaar'. Nou werkt het bij de nieuwe ook niet!? Ik heb de instellingen ingesteld portalmmm en zo zoals vermeld op de site. En op de mobiel staat aan wat er aan moet staan. En de bundel / internet op mobiel staan in de portal ook gewoon aan.



Wat kan er mis zijn? Is mijn SIM kaart misschien kapot?



gr. Mieke
Hoi Mieke,



Simkaart defect geef ik een kleine kans, alhoewel ik moet zeggen dat beide toestellen geen internet toch wel apart is. Mag ik vragen welk type toestel je nu hebt zodat we eens kunnen kijken naar de instellingen. Soms is een kleine aanpassing daarin al afdoende om het toch nog te laten werken.

Check ook even voor de zekerheid of internet aan staat op je website, daar kan je ook zien of je nog MB's hebt,

p.s. kan je wel bellen en/of sms'en?



Ik hoor graag van je.
hoi Martijn,

ik gebruik een S3 mini van Samsung.



Internet staat gewoon aan. Ik heb mijn 200 Mb's van mijn abonnement opgebruikt deze maand, maar zou dan toch gewoon door kunnen internetten buiten de bundel? of moet ik ophogen naar 500Mb?



Bellen en sms werken ook gewoon.
Ja buiten de bundel zou gewoon moeten werken, maar persoonlijk zou ik die 500MB nemen.

De kosten zijn 0,15 per MB buiten de bundel voor sim only.



Neemt niet weg dat je internet niet werkt en dat we daar naar moeten kijken. Aan gezien je instellingen in de telefoon niet zijn veranderd en je gewoon kan bellen en sms'en, lijkt het mij dat er iets aan de hand is met het netwerl. Toeval? ik weet het niet. 



Helaas zal je even moeten wachten tot de heren en/of dames bij Simyo weer actief zijn en jou aansluiting kunnen resetten. Ik hoop dat dat gaat werken. Zo niet dan gaan we gewoon door tot alles weer werkt.



Excuses dat ik vanaf hier niets kan doen. (ik ben ook maar een klant).
bedankt voor het meedenken in ieder geval - nu even afwachten wat simyo voor me kan doen...
Hoi Mieke1,



Wat vervelend dat het je niet lukt om op internet te komen! Dat je internetbundel op is heeft geen invloed op je internetverbinding. Goed dat je al hebt gekeken of het misschien aan je internetinstellingen ligt en zelfs al een andere telefoon hebt aangeschaft.



Aan je aansluiting kan ik niet meteen ontdekken waarom je niet online komt. Om die reden heb ik al je simkaart instellingen opnieuw op je simkaart gezet. Deze reset is pas effectief als je je telefoon uitzet en je simkaart voor 15 minuten uit je telefoon verwijdert. Na die 15 minuten registreert je telefoon zich weer helemaal opnieuw bij het netwerk en hoor je gewoon te kunnen internetten.



Mocht dit niet werken, stel dan met behulp van dit topic je internet opnieuw in voor internet.



Laat je me weten of het heeft geholpen?



Bedankt voor je reacties Martijn®️!




Aan je aansluiting kan ik niet meteen ontdekken waarom je niet online komt. Om die reden heb ik al je simkaart instellingen opnieuw op je simkaart gezet. Deze reset is pas effectief als je je telefoon uitzet en je simkaart voor 15 minuten uit je telefoon verwijdert. Na die 15 minuten registreert je telefoon zich weer helemaal opnieuw aan bij het netwerk en hoor je gewoon te kunnen internetten.







Hoi Tiury, de reset heeft gewerkt. Dank je.
Hoi Mieke1,



Top dat je weer kan internetten. Graag gedaan :)



We zien je graag terug op het forum!

Reageer