Skip to main content

Sinds een paar dagen werkt mijn mobiele netwerk niet meer. Wifi werkt prima, maar buiten de deur heb ik geen internet. Ik heb alles al nagekeken en de instelling bekeken, maar dat lijkt allemaal in orde. Kunnen jullie mij hiermee helpen?

Hoi @TimTamTom,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je internet niet werkt. Maar het is goed dat je hierover informeert, dan kijken we samen naar een oplossing. Zou je alleen nog kunnen delen welk toestel je hebt en of je dit probleem overal hebt of op specifieke locaties?

Ik wil je als eerst vragen om de stappenplan op deze pagina's te volgen: Internet op mobiel werkt niet en Handmatig mobiel internet instellen. Als je in het buitenland bent wil ik je adviseren om ook deze stappenplan te volgen: Mobiel internet in het buitenland instellen. Hierna zou alles weer moeten werken.

Graag hoor ik van je of dit heeft geholpen, zo niet kijken we samen verder naar een oplossing.

Groetjes,
Seren


Beste Seren,

 

bedankt voor je bericht. Ik heb een Google Pixel 6 telefoon. Ik heb  de pagina's “internet op mobiel werkt niet” en "handmatig mobiel internet instellen” allebei al doorlopen. Alle instellingen zijn nagekeken. Ik heb ondertussen de klantenservice van Simyo ook al gesproken aan de telefoon en met hun wat stappen doorlopen. We kwamen er niet uit. Daarna heeft de klantenservice contact gezocht met, als ik het goed heb, een netwerk specialist van Simyo en daarna ben ik netjes teruggebeld, maar we kwamen er niet uit. Ik heb ondertussen ook al een e-simkaart geinstalleerd en de oude simkaart er uit gehaald om te kijken of ik zo het probleem kon oplossen, maar helaas ook niet, Daarna heb ik telefonisch contact gehad met de klantenservice van Google voor ondersteuning van mijn Pixel 6, maar ook dat heeft niet geholpen en die verwijzen me weer naar jullie.Ondertussen heb ik voor de zekerheid ook een nieuwe fysieke simkaart besteld om te kijken of dat iets uithaalt. Maar ondertussen weet ik niet meer hoe dit op te lossen.


bedankt voor je bericht. Ik heb een Google Pixel 6 telefoon. Ik heb  de pagina's “internet op mobiel werkt niet” en "handmatig mobiel internet instellen” allebei al doorlopen. Alle instellingen zijn nagekeken. Ik heb ondertussen de klantenservice van Simyo ook al gesproken aan de telefoon en met hun wat stappen doorlopen. We kwamen er niet uit. Daarna heeft de klantenservice contact gezocht met, als ik het goed heb, een netwerk specialist van Simyo en daarna ben ik netjes teruggebeld, maar we kwamen er niet uit. Ik heb ondertussen ook al een e-simkaart geinstalleerd en de oude simkaart er uit gehaald om te kijken of ik zo het probleem kon oplossen, maar helaas ook niet, Daarna heb ik telefonisch contact gehad met de klantenservice van Google voor ondersteuning van mijn Pixel 6, maar ook dat heeft niet geholpen en die verwijzen me weer naar jullie.Ondertussen heb ik voor de zekerheid ook een nieuwe fysieke simkaart besteld om te kijken of dat iets uithaalt. Maar ondertussen weet ik niet meer hoe dit op te lossen.

Bedankt voor je terugkoppeling @TimTamTom. Erg vervelend om te horen dat het nog steeds niet werkt. Ik zie en lees dat je inmiddels contact hebt met de klantenservice en dat er ook een vraag uitstaat bij onze technische afdeling. Ik wil je daarom vragen om dit toch even af te wachten. Onze klantenservice zal dan vanzelf contact met je opnemen voor een oplossing. 


Reageer