.

Beantwoord

Mobiel internet uitschakelen: internetten via WiFi

  • 7 January 2013
  • 2 reacties
  • 710 Bekeken

Badge +1
op de een of andere manier wordt er verbinding gemaakt met het 3g netwerk en vaak op de zelfde tijd 0mm 0000 uur en om 8 uur niet zoveel 8 klb tot 60 klb.
Ik heb nu internet op mobiel op de site uitgezet.
Nu is  mijn vraag als ik nu toch eens onverwachts gebruik van internet 3g wil maken kan ik dat dan ook inschakelen via mijn mobiel? ,ik heb dan geen wifi berijk ik kan dus het dus niet via de site inschakelen.
Ik weet ook niet hoe ik het mobiel moet uitzetten ik heb een nokia n97 mini.
graag hulp.
groet Theo
icon

Beste antwoord door Esma 10 January 2013, 13:48

Bekijk originele reactie

2 reacties

Badge
op de een of andere manier wordt er verbinding gemaakt met het 3g netwerk en vaak op de zelfde tijd 0mm 0000 uur en om 8 uur niet zoveel 8 klb tot 60 klb.
Ik heb nu internet op mobiel op de site uitgezet.
Nu is  mijn vraag als ik nu toch eens onverwachts gebruik van internet 3g wil maken kan ik dat dan ook inschakelen via mijn mobiel? ,ik heb dan geen wifi berijk ik kan dus het dus niet via de site inschakelen.
Ik weet ook niet hoe ik het mobiel moet uitzetten ik heb een nokia n97 mini.
graag hulp.
groet Theo


als je een android telefoon hebt kun je intenet via wifi of mobiel aan en uitzetten
onder instellingen bij mij is dat het pictogram met een  groen getand rondje

gr wim
Badge +1
Hoi Slotje,

Welkom op het forum!

Mocht je internet op je mboiel willen gebruiken, dan dien je deze eerst te activeren via je persoonlijke Simyo pagina. Helaas is dit zonder internet niet mogelijk. Wat ook eventueel mogelijk is, is om de instelling 'Internet op je mobiel' aan te zetten op de persoonlijke Simyo pagina, waarna je de optie 'mobiel internet' op je toestel uitschakelt en WiFi activeert.

Reageer