.

Beantwoord

Mobiel internet simyo

  • 15 May 2013
  • 8 reacties
  • 420 Bekeken

Ik heb sinds gister een abonnement bij simyo (ook geactiveerd) en in een mailtje kreeg ik het bericht dat mijn internet bundel (200mb) per direct in ging. Maar een dag later heb ik nog steeds geen internet. Heeft iemand hier ook mee te maken gehad? of weet hoe het zit?
icon

Beste antwoord door MartijnR 16 May 2013, 10:27

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 4
Badge +8
jaacert, ik neem aan dat je bij "mijn instellingen" het schuifje mobiel internet op AAN hebt gezet?
jaacert, ik neem aan dat je bij "mijn instellingen" het schuifje mobiel internet op AAN hebt gezet?

Haha ja zo ver was ik al wel
Reputatie 4
Badge +8
Haha ja zo ver was ik al wel
Gelukkig!:)

Uit- en weer aanzetten misschien? 🆒

Maar dat heb je ook vast al gedaan.

Succes!
Reputatie 3
Badge +9
Is je telefoon wel geconfigureerd met de juiste instellingen om Uberhaupt data te kunnen versturen?
Welke telefoon heb je?
Ik heb een HTC Sensation en ik heb hiervoor een abonnement bij Ben gehad en daar deed het het wel goed vanaf het begin. Misschien dat die abonnement wisseling iets heeft veranderd maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.
Reputatie 3
Badge +9
Je hebt een andere provider met een ander netwerk dus ook andere instellingen.
Ik zou eerst je oude configuratie weghalen. Menu Instellingen, draadloos en netwerken, mobiele netwerken, toegangspunt, APN verwijderen.

Als dat gelukt is kun je eerst proberen de nieuwe instellingen automatisch te configureren. Dit doe je door een SMS te sturen naar 1300 met de tekst JA.

Je ontvangt 2 sms'jes, de tweede zijn de instellingen en die moet je goed keuren. Nu zou het moeten werken.

Indien dit niet werkt, dan zul  je handmatig de instellingen moeten invoeren.
Menu Instellingen, draadloos en netwerken, mobiele netwerken, namen toegangspunten, nieuwe APN

Naam: KPN Mobiel internet
APN: portalmmm.nl
proxy: [nietingesteld]
Poort: [nietingesteld]
Gebruiksnaam: [nietingesteld]
wachtwoord: [nietingesteld]
Server: [nietingesteld]
MMSC: [nietingesteld]
MMS proxy: [nietingesteld]
MMS-poort: [nietingesteld]
Mms-protocol: wap 2.0
MCC: 204
MNC: 08
Verificatietype: PAP
APN type: default

Lees anders dit topic even door.

https://forum.simyo.nl/android-73/stel-internet-op-mijn-android-toestel-incl-screenshots-763/
Het is gelukt, dankjewel! top!
Badge +8
Ik heb sinds gister een abonnement bij simyo (ook geactiveerd) en in een mailtje kreeg ik het bericht dat mijn internet bundel (200mb) per direct in ging. Maar een dag later heb ik nog steeds geen internet. Heeft iemand hier ook mee te maken gehad? of weet hoe het zit?

Hoi jaacert,

Fijn dat het is gelukt, en dat je je antwoord hier op het forum hebt gevonden.
Martijn® en Koorelle bedankt voor jullie hulp!

Groetjes,

Charlene

Reageer