Skip to main content
Hallo,



Het Mobiel internet op Samsung Galaxy S advance doet het niet (i9070)



B.V.D Tim
Hoi  Tim.



Controleer.

Op Mijn Simyo, instellingen en simkaart..



Internet is ingeschakeld?

Mobiele netwerken ingeschakeld op je telefoon?



Controleer dan deze instellingen. 





Zorg er wel voor dat je een datamanager gebruikt, bijvoorbeeld 3G watchdog. (Google play)



Groetjes,

Friesian
Hallo,

Bedankt voor je reactie maar ik heb die instellingen al gebruikt en is die app per se nodig ? En ik had voordat ik mijn android versie deed updaten wel gewoon mobiel internet



Tim
Hallo,

Bedankt voor je reactie maar ik heb die instellingen al gebruikt en is die app per se nodig ? En ik had voordat ik mijn android versie deed updaten wel gewoon mobiel internet



Tim





Hi Tim.



Nu geef je extra info die niet in je vraag was vermeld.

Met zo'n update wil wel eens iets misgaan.



Heb je die update, eigenlijk upgrade gedaan via samsung kies?

Controleer dan toch even via Samsung Kies of de upgrade goed is uitgevoerd, cq herstel nodig is.



En die app zou ik je vooral aanraden, die beschermd je tegen te hoog verbruik.



Is het mogelijk om je sim in een ander toestel te testen?



Groetjes,

Friesian
Hallo,



Nee ik heb de update niet uitgevoert met samsung kies en ik kan die applicatie niet installeren want ik heb een laptop met administrator wachtwoord



Tim
En ja dat is mogelijk alleen niet nu ik zal het straks wel even proberen

Tim
Nee dan doet hij het nogsteeds niet
Bij mijn Simyo staat internet aan?

Mobiele netwerken staat aan?



Probeer eens of dat helpt.

Stuur een SMS naar 1300 met het woordje ja.

Instellingen die je ontvangt via configuratieberichten opslaan.



groetjes,

Friesian
Heb ik allemaal al geprobeert en het helpt niet



Tim
Hoi timmy122,



Welkom op het Simyo forum 🙂.



Vervelend dat internet niet werkt op je telefoon. Ik heb je aansluiting bekeken en zie dat internet het eerder wel deed. Ik zie ook dat je eerst de 4G optie hebt aan gezet, maar deze ook weer hebt uit gezet. Ik vraag me daarom af welke APN/toegangspunt je nu in je telefoon hebt staan. Die hoef je namelijk niet te wijzigen nadat je 4G hebt uit gezet. Omdat je een Android telefoon hebt, kun je deze gewoon op KPN4G.nl laten staan.



Mocht je de dus een andere APN ingesteld hebben, moet je deze dus weer wijzigen naar KPN4G.nl. Kan je even laten weten wat er bij jou ingesteld staat?



Bedankt voor de tips Friesian 🙂.



Groetjes,



Alex
Hallo



Heel erg bedankt nu doet hij het weer



Tim
Hoi timmy122,



Dan was dat het dus 🙂 Fijn dat je nog laat weten dat het in orde is gekomen.

Het was dus de APN?



Groetjes,

Charlene
Ja het was de APN
Ok,



Dat is handig als iemand anders hetzelfde voor heeft. Dan kan die hier de oplossing al lezen :)

Bedankt dus voor de terugkoppeling, timmy122! En tot ziens op het forum.



Groetjes, Charlene

Reageer