Skip to main content
Sinds kort werkt mobiel internet niet meer (HTC Desire 320) Uiteindelijk ben ik terug naar de fabrieksinstellingen gegaan en heb alles weer opnieuw geinstalleerd. Het werkt dan weer totdat we weer buiten de deur zijn. Handmatig ophalen werkt dan ineens weer wel. Synchroniseren etc staat allemaal gewoon aan en APN staat op Simyo. Het geval is dat als ik alles terugzet naar de fabrieksinstellingen dat mobiel internet weer werkt totdat we daarna op wifi overgaan en daarna weer buiten het wifi bereik komen. Heeft u de oplossing?
Hoi Francis Brink,



Welkom op het forum van Simyo.



In het systeem zie ik dat je telefonisch contact hebt gehad met mijn collega. Je simkaart is gereset. Internet doet het weer! 😃 Wat fijn!



Als je nog vragen hebt, laat je het dan weten?



Groetjes, Angelica
We wachten het nog even. Ik heb mobiel internet nu uitgezet want we kregen net voordat de apn is gereset ineens een sms met 80% van je internetbundel is verbruikt terwijl mobiel internet niet eens werkte. Er gaat ergens iets gigantisch mis en ik wil wel graag voorkomen dat ik hoge kosten krijg omdat nu ineens de hele internetbundel verbruikt schijnt te zijn. Als het niet werkt kan je volgens mij ook niet ineens 80% van je databundel hebben verbruikt deze maand. Kan jij zien op welk tijdstip dit dan verbruikt schijnt te zijn?
Hoi Francis Brink,



Op 3 februari 2016 heb je telefonisch contact gehad met mijn collega. Er is geen reset uitgevoerd op je simkaart dus de instellingen op de simkaart stonden goed. De kans dat er apps op de achtergrond hebben geupdate is groot, gezien de de hoeveelheid van het verbruik. Je verbruik is terug te zien op Mijn Simyo > Verbruik > Internet. Dit verbruik was om 8:20 uur, 8:57 uur en 9:01 uur. Het gesprek met mijn collega was om 9:24 uur.



Wat was precies de melding die je kreeg toen je erachter kwam dat internet het niet deed?



Groetjes, Angelica

Reageer