Skip to main content
Hallo,



Deze week werd ik geconfronteerd met het punt dat mijn dochter mobiel had geinternet.

Bij de gebruikersinstellingen heb ik die optie echter uitstaan, dus mijn vraag is hoe het dan toch kan dat zij mobiel heeft kunnen internetten buiten wifi om?

Nu wordt ik geconfronteerd met een verbruik van 19 euro.



Mvg,



DGR
Totdat een moderator met een uitgebreider antwoord komt kan ik je alvast adviseren om de optie Internet op je Mobiel in Mijn Simyo UIT te zetten, die methode is namelijk 100% effektief wat het uitzetten van die optie op je dochter's mobiel niet is.
Hoi DGR, welkom op het Simyo forum! ;)



Wat goed dat je dit is opgevallen... je internetoptie staat uit en er is alsnog dataverbruik gemeten. Het gebeurd zelden dat dit fout gaat, daarom ben ik meteen naar de IT-afdeling gegaan om de optie op netwerkniveau te blokkeren. Vanaf nu is het dus niet meer mogelijk om per ongeluk contact te maken met 3G!



Omdat het niet de bedoeling is geweest dat er verbruik mogelijk was, het ik meteen €18,93 teruggestort op het beltegoed van je dochter 🙂. Ben je het eens met de oplossing?



@Scotsman: bedankt voor je toevoeging 🙂 dit had je niet kunnen zien!
Beste Tiury,



Hartelijk bedankt voor deze terugkoppeling!

Dit getuigd van een hele goede service. Bedankt,



Met vriendelijke groet,



DGR:)
Hoi DGR,



Heel goed om te horen dat je het eens bent met de oplossing. Super dat je nog even van je hebt laten weten 🙂!

Reageer