Skip to main content
Ik heb per vandaag mijn simonly abb uitgebreid met een internet bundel van 200 Mb. Immiddels heb ik een bevestigingsmail hiervan ontvangen, het gaat per direct in.

Echter hoe moet ik mobiel internet instellen? Ik heb een huawei Y300 met android versie 4.1.1

Graag hulp hierbij.
Ik probeer je te helpen. raadpleeg eerst je handleiding van je telefoon waar je internet in moet stellen.



zorg dat internet op je mobiel bij mijn simyo aan staat,



- Bij verbindingsnaam: voer mobiel internet in.



- Bij gebruikersnaam/login: voer niets in.



- Bij wachtwoord: ook niks invullen.



- Bij gegevensdrager: kies gprs.



- Bij toegangspuntnaam: voer internet in. (toeganspuntnaam  kan ook apn of access point zijn op sommige toestellen)



- Bij IP-adres: voer 0.0.0.0 in



- Bij Proxy- of IP poort: voer niets in.



Toestel opnieuw opstarten en dan moet je op internet kunnen. ik hoop je hiermee te helpen.
Als bovenstaande instellingen niet werken probeer deze eens. Het verschilt niet veel, maar ik mis in bovenstaande instellingen wat gegevens.



Naam Simyo Internet

APN = internet

Proxy = leeg

Poort = 5080

Server = 0.0.0.0

Gebruikersnaam = leeg

Wachtwoord = leeg

MCC = 204

MNC = 08

Verificatietype = PAP

Type toegangspunt = internet of default



Toestel uit en aanzetten. Zorg ook dat internet aan staat op je persoonlijke pagina.

En dat mobiele gegevens aan staat op je toestel.

Zit je bij wifi in de buurt, zet wifi dan uit, anders gaat je toestel niet automatisch naar 3G.



Laat aub even weten of dit werkt.
Ik heb per vandaag mijn simonly abb uitgebreid met een internet bundel van 200 Mb. Immiddels heb ik een bevestigingsmail hiervan ontvangen, het gaat per direct in.

Echter hoe moet ik mobiel internet instellen? Ik heb een huawei Y300 met android versie 4.1.1

Graag hulp hierbij.




Hoi MFHVER,



Kun je een beetje vooruit met deze instellingen? je moet ook niet vergeten om Internet op je mbiel - Nederland in te schakelen op Mijn Simyo. Dat maakt het mogelijk om van internet gebruik te maken op je aansluiting.

Ik hoor het graag van je, of het inmiddels gelukt is.



groetjes,

Charlene

Reageer