Skip to main content
Hallo,



Mijn internet is al enige tijd erg traag. Eigenlijk sinds ik ben overgestapt van vodafone naar simyo.

Eerst had ik prepaid en nu heb ik een abbonement bij simyo.

Verder krijg ik ook vaak de melding: 'nu sluiten, wachten of rapport' als ik bijvoorbeeld op whatsapp wil klikken.

Ik ben altijd lange tijd aan het wachten voor er iets opstart wat te maken heeft met internet. 

Kan hier iets aan worden gedaan?



Groet Jenny
Hoi x-jennyy,



Welkom op het forum!



Ik heb je internetoptie even opnieuw aan je aansluiting gekoppeld. Kun je daarom je toestel even uitschakelen (batterij er ook even uit als kan) en dan na een tijdje weer aanzetten? Ik hoor graag of dat iets heeft opgelost.

Ook ben ik benieuwd welk toestel je gebruikt en of je de simkaart al in een ander toestel hebt geprobeerd.



Laat je het even weten?



Groetjes,

Charlene
Hallo,

In het begin leek het alsof internet het weer normaal deed. Vandaag hing hij weer erg vaak vast. Ik heb de simkaart nog niet in een andere mobiel gedaan. Ik heb de alcatel ot-995.



Groetjes Jenny
Vandaag heb ik mijn nieuwe simyo abonnement geactiveerd. Ik vind het nogal een gedoe om mobiel internet te activeren

Daarnaast is het bijzonder traag. Ik kan me niet voorstellen dat het KPN netwerk zo traag is.



Hoe kan dit verbetert worden?
Vandaag heb ik mijn nieuwe simyo abonnement geactiveerd. Ik vind het nogal een gedoe om mobiel internet te activeren

Daarnaast is het bijzonder traag. Ik kan me niet voorstellen dat het KPN netwerk zo traag is.



Hoe kan dit verbetert worden?




Hoi Joostvb,



Wat gaat er precies niet?

Als het goed is staat de optie standaard aan. De instellingen laden zich automatisch, of je stuurt JA naar 1300, dan ontvang je ze op je toestel. Voor de meeste smartphones werkt dit smsje niet. Daar zul je de instellingen even handmatig moeten invoeren, maar daar zijn handige screenshots voor.



Wat voor toestel gebruik je?

En heb je al kunnen proberen of je een betere snelheid haalt in een ander toestel?



Groetjes,

Charlene
Hallo,

In het begin leek het alsof internet het weer normaal deed. Vandaag hing hij weer erg vaak vast. Ik heb de simkaart nog niet in een andere mobiel gedaan. Ik heb de alcatel ot-995.



Groetjes Jenny




Hoi x-jennyy,



Hè wat jammer, leek het opgelost, en dan nu weer geen continue kwaliteit. Ik raad je toch aan om de simkaart even in een ander toestel te proberen, dan weten we hoe en waar we verder moeten zoeken.



Laat je het even weten wat er dan gebeurt?



Groetjes,

Charlene

Reageer