Sinds een paar uur doet mijn mobiele internet het niet meer. Voorheen deed hij het wel! Ik heb pas sinds een week Simyo.
MvG.
Welkom op het forum Alex_zld,
Volgens onze gegevens heb je reeds gebruik van mobiel internet kunnen maken. Zou je dit even kunnen bevestigen in een reactie op deze post?
Volgens onze gegevens heb je reeds gebruik van mobiel internet kunnen maken. Zou je dit even kunnen bevestigen in een reactie op deze post?
Na een backportering naar Simyo vanuit KPN heb ik nog steeds geen mobiel internet. Graag zsm oplossen. Heb het al via mijn call/ticket gemeld maar is nog niet opgelost.
Best ErikM en toaflower,
Uit onze gegevens blijkt dat jullie beide reeds gebruik hebben kunnen maken van de aansluiting. Wij gaan er van uit dat het probleem is opgelost. Als dit niet het geval is of als jullie verder nog vragen hebben horen wij die graag.
Groetjes,
Arie
Hallo Arie,
Het werkt inderdaad weer, ik had de simkaart er even uit en toen weer ingestopt, vervolgens werkt mobiel internet weer... vreemd maar goed. bedankt iig
+2
Best ErikM en toaflower,
Uit onze gegevens blijkt dat jullie beide reeds gebruik hebben kunnen maken van de aansluiting. Wij gaan er van uit dat het probleem is opgelost. Als dit niet het geval is of als jullie verder nog vragen hebben horen wij die graag.
Groetjes,
Arie
Uit onze gegevens blijkt dat jullie beide reeds gebruik hebben kunnen maken van de aansluiting. Wij gaan er van uit dat het probleem is opgelost. Als dit niet het geval is of als jullie verder nog vragen hebben horen wij die graag.
Groetjes,
Arie
Ik heb de htc sensation. Frappant is dat hij het de eerste 7 dagen wel deed.
Ik heb hetzelde probleem, de instellingen getriple checkt, mobiel internet is wel verbonden, maar het is niet mogelijk te browsen.
HTC One V (android 4.x)
HTC One V (android 4.x)
Nog steeds niet opgelost! Aan en uit gezet, instellingen gecheckt, hij geeft aan verbonden te zijn maar ik kan mij aps en internet niet gebruiken zonder WiFi!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.