.

Beantwoord

Mobiel internet

  • 15 May 2013
  • 7 reacties
  • 233 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 5 reacties
Sinds zaterdag heb ik een "Aldi-mobiel".
Internet op deze telefoon ging prima tot en met afgelopen maandag.

Gisteren en vandaag lukt het me niet om verbinding (buiten huis, dus niet via wifi) te maken met internet.

Hellup!

Ronny
icon

Beste antwoord door Charlene 17 May 2013, 14:47

Bekijk originele reactie

7 reacties

Badge +1
Al een keer je telefoon uit en aan gezet (evt accu even verwijderen)
Badge
Al een keer je telefoon uit en aan gezet (evt accu even verwijderen)


Ja, meerdere keren gedaan, helpt niet. Er verschijnt ook geen "H" of "3G" boven de streepjes die aangeven hoe goed het bereik is.

Ronny
Reputatie 4
Badge +8
Heeft Aldi-mobiel geen klantenservice?
Reputatie 7
Badge +9
Als bellen ook niet werkt dan zijn er wellicht werkzaamheden aan de zendmast.
Badge +8
Sinds zaterdag heb ik een "Aldi-mobiel".
Internet op deze telefoon ging prima tot en met afgelopen maandag.

Gisteren en vandaag lukt het me niet om verbinding (buiten huis, dus niet via wifi) te maken met internet.

Hellup!

Ronny


Hoi Ronny,

Ik zie dat je gisteren ook telefonisch contact met ons hebt gehad.
Kun je even laten weten of de oplossing van mijn collega heeft geholpen?

Groetjes,

Charlene
Badge
gisteren ten einde raad, sim kaart uit de telefoon gehaald en het toestel compleet gereset naar fabriekstellingen.

daarna sim-kaart teruggeplaatst.

mobiel internet doet het nu weer!

bedankt.


Ronny
Badge +6
gisteren ten einde raad, sim kaart uit de telefoon gehaald en het toestel compleet gereset naar fabriekstellingen.

daarna sim-kaart teruggeplaatst.

mobiel internet doet het nu weer!

bedankt.


Ronny


Hoi Ronny,

Fijn te horen dat een reset het probleem heeft geholpen.

Reageer