Skip to main content
Sinds 24-07-2014 heb ik een Simonly abonnement bij Simyo. Ik had deze geactiveerd en op 24 juli is mijn nummer portering voltooid en heb ik de simkaart in de telefoon gedaan. Ik heb een iPhone 4S. Het gekke is dat 3G werkt en op sommige plaatsen krijg ik ook gewoon internet, maar op andere plaatsen, zoals thuis zegt de telefoon 'Mobiel datanetwerk activeren niet mogelijk'. 



Ik heb ALLES al geprobeerd dat op internet te vinden is, incl. een complete reset van de netwerkinstellingen als ik de simkaart eruit had. Dit heeft niet gebaat. Wat kan er mis zijn? Ik kan alleen met WIFI op internet, maar zodra ik WIFI uitzet, krijg ik dus die melding en kan ik niet verder. 



Het gekke is dat ik op reis was en onderweg had ik wel gewoon internet zodra ik Nederland binnenreed. Op sommige plaatsen werkt het dus gewoon maar niet in mijn woonplaats. Is dit normaal?  Hoe krijg ik internet overal werkend? 



Bij voorbaat dank. 
Ah, ik heb het al opgelost... 

Ik heb 4G aangezet bij Simyo (ookal is dit eigenlijk niet mogelijk op mijn iPhone 4S) dus ik moest een andere APN hebben (KPN4G.nl) en ik had die van 3G. 

Nu werkt het. 



toch bedankt 🙂
Geweldige service.... D.I.Y kit? (Do It Yourself)



Graag gedaan. 😕 ;)



Bij Simyo heet dit zelfredzaamheid.
Hi spees, welkom op het Simyo forum!



Dit is inderdaad een mooi voorbeeld van zelfredzaamheid, en dat zien we graag :p



In je gegevens zie ik dat je 4G Flex ook al hebt uitgezet op Mijn Simyo, dus je zit er weer goed en goedkoop bij :)

Vergeet alleen niet op 1 augustus je APN aan te passen naar portalmmm.nl

Reageer