Skip to main content
Ik heb een mifi-router van Huawei. Nu lijkt het dat ik geen verbinding krijg met het internet.



Wat zijn hiervoor de instellingen?



APN en WW.
Hoi Naleker,



Ik heb dit topic verplaatst naar het subforum Internet. Zo vinden andere forumgebruikers met eenzelfde vraag makkelijker hun antwoord.



Heb je een mifi-router waarin je je Simyo simkaart gebruikt? Pas dan wél op met het dataverbruik!

Je kunt als APN portalmmm.nl gebruiken, bij gebruikersnaam en wachtwoord hoeft niets, maar een APN zou een APN niet zijn als het soms nét anders werkt. Als het zonder gebruikersnaam en wachtwoord niet werkt, gebruik van als gebruikersnaam KPN en wachtwoord gprs.

Ik weet overigens van sommige Huawei routers (E5220) dat een naar nanoformaat geknipte microsim daarin niet werkt. Dit kan zo zijn omdat de contactpunten net anders staan en er een verschil zit in waar deze contact moeten maken.

Zie onderstaande foto; de linker is een geknipte microsim, de rechter een originele nanosim.

http://i59.tinypic.com/fuw74p.jpg
Thnx het werkt. En wat betreft het datalimit, ik download niet. Alleen mail en krantje elke dag.
Ah top! Dank je voor je terugkoppeling, Naleker!

Reageer