.

Beantwoord

Mijn telefoon pakt het nieuwe toegangspunt niet

  • 22 August 2017
  • 3 reacties
  • 285 Bekeken

Ik heb geen internet in België en de handleiding gevolgd en een nieuw toegangspunt aangemaakt met portalmmm.nl. Mijn telefoon pakt dit nieuwe toegangspunt echter niet en springt automatisch terug naar het toegangspunt euinternet.nl
Hoe kan ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Els 22 August 2017, 14:02

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Hoi Tjitske,

Welkom op het Simyo Forum! :D

Wat onhandig dat je in het buitenland niet op internet kunt. De APN euinternet.nl is dan inderdaad niet het juiste toegangspunt om te gebruiken. Vreemd dat je het nieuwe toeganspunt niet kunt selecteren! Lukt het ook niet om de euinternetnl APN te verwijderen?

Het lijkt er op dat dit te maken heeft met een instelling in je telefoon. Welke telefoon gebruik je precies? Controleer onder je instellingen eens of bij je roaminginstellingen 'EU-internet' of ' EU roaming' ziet staan. Deze optie moet namelijk uit staan om in het buitenland te kunnen internetten. Hierna zou je de portalmmm.nl APN weer moeten kunnen selecteren.

Kom je er niet uit? Laat dan even weten welk type telefoon je precies gebruikt. Dan kan ik wat gerichtere menu-opties doorgeven. :)

Groetjes,
Els
Els,
Bedankt voor je reactie. Door het vinkje bij roaming in EU uit te zetten, kan ik de APN wijzigen en heb ik weer internet.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Tjitske Damsta,

Goed nieuws dus! Ik zal Els voor je bedanken. Laat je het ons weten als je verder nog vragen hebt?

Groetjes,
Caspar

Reageer